Avatar billede kaktus Nybegynder
19. juni 2004 - 13:28 Der er 6 kommentarer

FAR CRY hvad gør jeg forkert i BOAT banen?

Efter at have gennemført de 13 første baner er der nu problemer med "BOAT" banen. Efter at sprængstof er plaseret løber jeg hen i front af skibet og afventer sprængning. Derefter kommer skurken i en helikopter. Denne kan jeg ikke skyde ned. Hvad gør jeg forkert?
Jeg bruger "Rocket Launcher" som andre steder i spillet klare opgaven fint.
Jeg har max liv og masser af granater.
Selv efter 6 fuldtræffere bekæmper helikopteren mig stadig og til sidst synker skibet med mig.!!!
Link til andre forums med denne type spørgsmål modtages gerne.
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 13:32 #1
Avatar billede staalanden Nybegynder
19. juni 2004 - 16:47 #2
Du kan godt skyde helikoptoren ned, har jeg da gjort..
Efter bomben er sprunget gik jeg op i "førerhuset", for så har du sværer ved at blive ramt, og kan nemmere ramme ham.. husk at skyd efter ham der sidder med den store kanon, og ikke på selve helikoptoren :)
Avatar billede kaktus Nybegynder
19. juni 2004 - 19:04 #3
staalanden:
jeg kan se på min "key logger" at boat banen har været loaded 61 gange, så kom
ikke og sige jeg ikke prøver. :-)
Jeg har prøvet at bekæmpe "Doyle" fra alle dele af skibet, inc førehuset. Jeg
kunne godt tænke mig at vide hvilket våben du bruger?? Samt hvilken sidedør (fra førehuset) du skyder ud af?? (den med dør elle den uden dør) Samt måske hvor mange sec. der går inden havvandet stiger dig til hovedet.:-)
Avatar billede kaktus Nybegynder
19. juni 2004 - 20:28 #4
Undskyld:
Det er ikke "Doyle" men "Crow" der er efter mig.
Førehuset har døre i begge sider. MEN i højre side sidder "rattet" hvis du kan/vil beskrive hvilken side der skal skydes ud af.
Nuværende 4 våben.
P90SMG
Rocket Launcher
AG36
Sniper Rifle
På forhånd tak.
Avatar billede toften5 Nybegynder
23. juli 2004 - 12:36 #5
du skal hoppe ud i vandt og svømme ud den den skibe der ligger vældet på en ø
Avatar billede toften5 Nybegynder
23. juli 2004 - 12:36 #6
og bekæmpe den der