Avatar billede thenuttyproffessor Nybegynder
19. juni 2004 - 12:19 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Logge gøren og laden med SonicWall

Fra min arbejdsplads vil jeg på et tidspunkt modtage en hjemmearbejdsplads. Jeg har allerede modtaget en firewall, som jeg fik at vide at jeg kan koble min private PC til, så jeg er beskyttet af en hardware firewall i stedet for en software firewall.
Er det muligt at koble sin private PC til SonicWALL'en på en sådan måde, at min gøren og laden på Internettet IKKE vises i firmaets software, eller vil alt jeg gør kunne aflæses?
Det drejer sig om en SonicWALL TZ 170 og arbejdet har SonicWall GMS software
Avatar billede strych9 Praktikant
19. juni 2004 - 13:02 #1
Du kan feks åbne en VPN forbindelse ud af huset og altid have den stående åben...
Avatar billede thenuttyproffessor Nybegynder
08. december 2005 - 11:02 #2
Beklager den sene tilbagemelding, har været fraværende på Eksperten lige siden spørgsmålet blev stillet.
Der er styr på det med firewall'en.
Strych, du skal have nogle point, for svaret var korrekt.
Avatar billede strych9 Praktikant
08. december 2005 - 17:39 #3
Jo da, og velkommen tilbage. =)