Avatar billede apollon55 Nybegynder
19. juni 2004 - 08:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Nogle der har erfaringer med Azomedia.dk

Hej eksperter. Jeg har lige bestilt nogle varer fra ovenstående firma (azomedia). På min ordrebekræftelse står der, at pakken skal veje 6,4 kg, men den vejer kun godt 2. Dvs. at der altså ikke er det i pakken som der skal være og det kan jeg også se, uden at have åbnet pakken. Nu er mit spørgsmål så om der er nogle herinde, som har erfaringer med Azomedia.dk og hvad jeg som forbruger skal gøre. Jeg har ikke åbnet pakken endnu.. Jeg har skrevet en mail til dem og forklaret dem tingene
Avatar billede jesperskov Nybegynder
19. juni 2004 - 09:38 #1
Du kan helt roligt åbne den, for du kan ikke tage ansvaret, hvis de har sendt noget forkert...
Og når der står pakken skal veje 6,4 kilo, så er det hvad den må veje...
Hvis nu f.eks. du sender et brev og putter 4,50 frimærke påm så må man sende op til 50 gram, men tit vejer det kun 15 gram...
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 09:39 #2
Jeg har får bestil medier fra dem uden problemer.

Hvad skriver de i mailen de forhåbenligt har svaret på ?
Er du usikker på noget så er det bedre at sende den tilbage inden du åbner noget.

Paste:
Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra
AzoMedia. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået
andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og AzoMedia.

Dokumentation og vejledning
Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger
disse med leverancen fra AzoMedia. Ønsker du yderligere oplysning eller
rådgivning fra AzoMedia side, er denne af vejledende art. AzoMedia
indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.

Leveringstidspunkt og transport
Levering af varer fra AzoMedia anses for sket, når forbrugeren har fået
varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med Post Danmark.

Leverings tid 1 - 3 dage.

Risikoen for varerne
Risikoen for varer købt i AzoMedia overgår til dig som forbruger på
leveringstidspunktet.

Reklamation
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra AzoMedia, skal påberåbes
i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og
på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager
en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til AzoMedia. Du kan som
udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest et år efter du har
fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed
afgrænset af den holdbarhedsperiode, AzoMedia har stillet dig i udsigt.

Pris og betaling
I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via:
- Dankort eller kreditkort
- Efterkrav
Avatar billede ird Praktikant
19. juni 2004 - 09:39 #3
får=før