19. juni 2004 - 08:07Der er
2 kommentarer og 1 løsning
Nogle der har erfaringer med Azomedia.dk
Hej eksperter. Jeg har lige bestilt nogle varer fra ovenstående firma (azomedia). På min ordrebekræftelse står der, at pakken skal veje 6,4 kg, men den vejer kun godt 2. Dvs. at der altså ikke er det i pakken som der skal være og det kan jeg også se, uden at have åbnet pakken. Nu er mit spørgsmål så om der er nogle herinde, som har erfaringer med Azomedia.dk og hvad jeg som forbruger skal gøre. Jeg har ikke åbnet pakken endnu.. Jeg har skrevet en mail til dem og forklaret dem tingene
Du kan helt roligt åbne den, for du kan ikke tage ansvaret, hvis de har sendt noget forkert... Og når der står pakken skal veje 6,4 kilo, så er det hvad den må veje... Hvis nu f.eks. du sender et brev og putter 4,50 frimærke påm så må man sende op til 50 gram, men tit vejer det kun 15 gram...
Hvad skriver de i mailen de forhåbenligt har svaret på ? Er du usikker på noget så er det bedre at sende den tilbage inden du åbner noget.
Paste: Nedenstående salgs- og leveringsbetingelser gælder for alle leverancer fra AzoMedia. Betingelserne gælder i det tilfælde, hvor der ikke er indgået andre skriftlige aftaler mellem dig som køber og AzoMedia.
Dokumentation og vejledning Hvis der findes produktbeskrivelser og brugervejledninger til varen, følger disse med leverancen fra AzoMedia. Ønsker du yderligere oplysning eller rådgivning fra AzoMedia side, er denne af vejledende art. AzoMedia indestår for, at varerne opfylder kravene til CE-mærkning.
Leveringstidspunkt og transport Levering af varer fra AzoMedia anses for sket, når forbrugeren har fået varen udleveret. Forsendelsen af varer sker med Post Danmark.
Leverings tid 1 - 3 dage.
Risikoen for varerne Risikoen for varer købt i AzoMedia overgår til dig som forbruger på leveringstidspunktet.
Reklamation Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra AzoMedia, skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget fejlen. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse til AzoMedia. Du kan som udgangspunkt kun klage over fejl, der viser sig senest et år efter du har fået varen leveret. For varer med begrænset holdbarhed, er din klagemulighed afgrænset af den holdbarhedsperiode, AzoMedia har stillet dig i udsigt.
Pris og betaling I denne butik kan du bestille dine varer online og betale via: - Dankort eller kreditkort - Efterkrav
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.