Avatar billede camino Nybegynder
18. juni 2004 - 17:03 Der er 6 kommentarer

valg af headset?!

Jeg skal bruge et godt headset til at snakke med andre over Skype og Gnome meeting! Hvilket headset skal jeg vælge?

Har kigget på Plantronics DSP 400 og Plantronics DSP 500 men ved ik hvad jeg skal vælge og hvorfor!

evt. andre forslag til headset /gode el. dårlige erfaringer...! Hvad skal jeg kigge efter..?! aner absolut intet om lyd spec.
Avatar billede ird Praktikant
18. juni 2004 - 17:12 #1
http://www.plantronic.com/north_america/en_US/products/cat640035/cat1430032

en af mine venner bruger dette og lader til at være meget tilfreds
Avatar billede ird Praktikant
18. juni 2004 - 17:13 #2
Ellers laver logitech gode headsets.
Avatar billede ird Praktikant
18. juni 2004 - 17:14 #3
Avatar billede amikk Nybegynder
21. juni 2004 - 00:32 #4
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=42392

Typhoon Bass Vibration Headset - absolut det bedste headset jeg nogensinde har haft til prisen. Jeg havde før et Plantronics headset og har ikke haft andet end bøvl med det, mht løse forbindelser. Læs eventuelt anmeldelserne på edbpriser af det. Det er vitterligt et godt køb
Avatar billede visby Nybegynder
23. juni 2004 - 18:16 #5
Jeg vil klart anbefale dig DS 400, der får du også det nye SkypeOut med og 120 min gratis taletid til fastnet.
Avatar billede dux Nybegynder
29. juni 2004 - 03:09 #6
har selv et koss cs-100... men ellers er sennheiser jo kendt for god lydkvalitet og komfort...