Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
18. juni 2004 - 14:34 Der er 2 kommentarer

Realplayer prob.

Hej,

jeg har et problem. Jeg vil gerne høre p3 "tjenesten" fra deres hjemmeside. Hver gang jeg starter reaplayer og begynder at afspille lydfilerne, står den og loader længe. så "lader" den som om den spiller, ved at flytte statuslinien, men der kommer ikke noget lyd. Nogle gange kommer der lyd, men så lyder det som en robot der stammer. Nogle gange kan jeg afspille lydfilerne, ca 38 sek uden problemer, og så starter "vrøvlet" igen.

Håber der er en der evt. kender et svar på problemet.
Kan det være min firewall??
Hvad kan jeg gøre?

På forhånd tak!

MVH

Kasper
Avatar billede belle Nybegynder
20. juni 2004 - 13:43 #1
det kan godt være din firewall
det kan osse være at din forbindelse ikke er hurig nok til at kunne afspille i den kvalitet du har valgt.
Avatar billede miraculix_2 Nybegynder
16. juli 2004 - 10:22 #2
Fandt ud af problemet.. det var ikke min firewall, eller for langsom forbind. Det var en fejl i opsætningen i reaplayer...