Avatar billede bluwduch Nybegynder
18. juni 2004 - 11:46 Der er 1 kommentar

Visual Studio .NET og builde WEB app.

Hejsa

Har et underligt problem med Visual Studio .NET - Jeg håber dette er den rigtige kategori til spørgsmålet...

Det er en web applikation, som ligger med selve projekt-filen på en anden computer. Jeg kan fint åbne projektet og bygge det, men det går mistænksomt hurtigt med at bygge, og det viser sig den intet foretager sig overhovedet, selvom alt ser fint ud.
Fra en anden maskine med samme Visual Studio .NET version, kan dette projekt sagtens bygges - Meget underligt når det jo er samme projekt.

Det underlige er, at hvis jeg ændrer navnet på root namespacet, så er der ingen problemer med at bygge. Hvad er det der ligger og lurer så det ikke helt hænger sammen. Nogen der ved det? :-)

Mvh
Daniel-San
Avatar billede bluwduch Nybegynder
18. juni 2004 - 11:56 #1
Sorry! - Det er assembly navnet jeg ændrer - Så vil den gerne...