Avatar billede gribben Nybegynder
19. februar 2001 - 19:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fejl - kode 22

Jeg har fejl på PCI/IRQ-HOLDER/62 fejlkode 22.

OG???
Jeg ved min strømforsynig til scanneren er lidt løs i benene.
Er det, det det handler om??

Min Pc starter konsekvent i fejlsikret tilstand - normal!

MVH
Gribben
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. februar 2001 - 00:59 #1
Prøv at pille alle dine PCI devices ud, og genstarte.

Hvis det går godt, så prøv at reinstallere dem en for en.

Du har selvfølgelig nyeste (Win ME testede) drivere til alle PCI-enheder??

/Rob
Avatar billede gribben Nybegynder
20. februar 2001 - 14:42 #2
Jeg er meget i tvivl om hvordan jeg piller PCI devises ud og geninstallere dem.

Jeg har WIN ME med de drivere der er derpå.

Gribben
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. februar 2001 - 15:56 #3
Takker - hvad var det så der var galt?

/Rob
Avatar billede hobbez Nybegynder
20. februar 2001 - 15:57 #4
... eller: Hvad var det der hjalp?

/Rob
Avatar billede gribben Nybegynder
20. februar 2001 - 21:09 #5
Tja, der er ikke noget der har hjulpet, for jeg har ikke gjort noget, og jeg aner ikke hvad der er galt.

Det er sådan set derfor, jeg spørger, for tingene har ikke ændret sig overhovedet.

Min Pc starter stadig i fejlsikret tilstand - normal.

mvh

Gribben
Avatar billede no2es Nybegynder
28. februar 2001 - 20:14 #6
JEG har haft det samme problem 2 gange  + jeg har set det adskellige gange på nye compaq maskiner og min egen jeg synes det er en fadæse rent ud sagt at det sker mine 2 sidste tilfælde for egen hånd et abit be6 board win me skodede det med error 22 den kørte mildest talt adh.... til opgraderede bios og pist var den væk men nu sidder jeg med ent nyt asus board og problemet er tilbage l.....
Avatar billede gribben Nybegynder
01. marts 2001 - 13:32 #7

Min fornemmelse af, at det var scannerens strømforsyning, det var galt med, tror jeg var rigtig, den er nu pillet ud, og jeg har formateret hardisken.
Det har hjulpet på opstart, som nu er helt normalt, men fejlkoden er der stadig. (Jeg har også ASUS)

Dog kører maskinen fuldstændig normalt nu, så jeg tror jeg lader fjelkoden blive, hvor den er indtil der måske sker noget igen.

Men tak alligevel.

gribben