Avatar billede m-smith Nybegynder
18. juni 2004 - 07:00 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Er Steam Gratis?

Er det gratis at spille CS online med Steam?

Har Webspeed og ikke et "Ringe op modem".
Avatar billede waite Nybegynder
18. juni 2004 - 08:14 #1
Ja, det er ganske gratis
Avatar billede maarten Nybegynder
18. juni 2004 - 11:54 #2
Men mener at du skal have en CD-key og den er ikke gratis.
Avatar billede m-smith Nybegynder
18. juni 2004 - 13:11 #3
jeg har bare været nede og købe Counter strike condition zero og instalered Steam
Avatar billede waite Nybegynder
18. juni 2004 - 14:48 #4
Med Steam, skal du jo lige vide, det er jo ikke kun til at spille CS med, det er  spil som Valve har udgivet du kan spille gennem Steam, så det er bare en Game-server du logger på, men udover selve spillet er det gratis for dig at spille igennem Steam.Ligesom det er gratis at spille på GameSpy Arcade, men der kan du jo spille andre spil udgivet af andre Software producenter.