Avatar billede kehob Nybegynder
04. oktober 1999 - 22:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Replikering

Er der nogen der kender til et produkt som tilbyder replikering efter en nogle betingelser. Altså så man f.eks. kun replikerer halv delen af en tabel.

Jeg har ikke selv kendskab til et sådan produkt - eksistere der sådan et produkt og hvilke ????
Avatar billede one Nybegynder
07. oktober 1999 - 00:40 #1
hvad mener du med  replikering?

Andreas
Avatar billede floffy Nybegynder
07. oktober 1999 - 03:34 #2
Sql-server - det er dig selv der sætter de forskellige "trickers" op, som styrer hvad der skal ske.

Hvordan det skal gøres må du over dig i.
Avatar billede one Nybegynder
07. oktober 1999 - 03:36 #3
floffy kan du hjælpe mig?

send lige til    andreas@crush.dk  hvis du er online!
Avatar billede floffy Nybegynder
07. oktober 1999 - 03:40 #4
Jeg kan ikke hjælpe dig med koden. Det er noget du selv på eks. med.

Men MS SQL-Server 7.0 er sagen til replikering. Men husk at der skal en SQL-Server i begge ender før du kan replikere.
Avatar billede kehob Nybegynder
07. oktober 1999 - 16:12 #5
Att.: Floffy

Kan du ikke give mig lidt mere info ??