Avatar billede fizker Nybegynder
17. juni 2004 - 23:46 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Filoversigt i php

Jeg skal bare bruge en simple Filoversigt i php-sprog.
Man skal bare kunne se filerne og hente/open dem. F.eks pdf filer.
Avatar billede jaw Nybegynder
17. juni 2004 - 23:48 #1
Den her burde kunne klare det...

<?
$handle=opendir('/mappe');
while (false !== ($file = readdir($handle))) {
    if($file != "." && $file != "..") {
        echo "<a href='$file'>" . $file ."</a><br>";
    }
closedir($handle);
?>
Avatar billede fizker Nybegynder
17. juni 2004 - 23:57 #2
nu virker det. tak
Avatar billede jaw Nybegynder
17. juni 2004 - 23:58 #3
Hvad var det for et trick du kunne der? Det synes jeg ikke var særlig sportstligt...
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 00:17 #4
lol, det var da ikke særlig pænt gjort fizker...
Avatar billede jaw Nybegynder
18. juni 2004 - 00:31 #5
nej, synes nok også den var lidt billig... :/
Avatar billede Slettet bruger
18. juni 2004 - 10:23 #6
Kan man ikke melde ham?
Avatar billede sukos Juniormester
18. juni 2004 - 10:27 #7
jow, kan man jo! :O)
Han har også lavet det samme med mig før! :O)
Avatar billede jaw Nybegynder
18. juni 2004 - 10:52 #8
Godmorgen.
Jeg sad ellers og læste reglerne igennem i nat, og syntes da ikke jeg kan se noget direkte om det her...?
Avatar billede sukos Juniormester
18. juni 2004 - 11:09 #9
?
han scorer jo selv point, efter at han fik en løsning som han jo tilsyneladende kan bruge.
Avatar billede jaw Nybegynder
18. juni 2004 - 11:17 #10
Ja, ja jeg mener det jo bestemt også... Og når I nu også mener det, så har jeg sendt en lille henstilling til co-admins, så er det op til dem. Især hvis han har gjort det før...
Avatar billede snowball Novice
18. juni 2004 - 11:22 #11
fizker: Du oprettede et spørgsmål som blev besvaret, og som du endda siger tak for. Derfor skal du også give de udlovede point for det. At jaw ikke skrev sit indlæg som et svar er ikke en undskyldning for at give point.

Du bedes derfor oprette et nyt spørgsmål i denne kategori på 200 point med titlen "Point til jaw". Husk venligst at skrive du giver pointene på baggrund af dette spørgsmål.

Snowball / CoAdmin
Avatar billede jaw Nybegynder
19. juni 2004 - 12:46 #12
Tjah, tak for forsøget Snowball :) Enten har han ikke set det, eller også gider han bare ikke reagere... Nu har han fået lidt dårlig karma fra mig og en anden for den her tråd... Så håber jeg bare, at folk ikke længere gider hjælpe ham i fremtiden, for det er da spild af tid og energi...
Avatar billede snowball Novice
19. juni 2004 - 16:44 #13
jaw: Som du selv skriver i din karma til fizker, så er der en årsag til at vi er her, og derfor vil jeg gerne følge denne sag "helt til dørs" med mindre du selv beder mig om at lukke sagen på nuværende tidspunkt!
Avatar billede jaw Nybegynder
19. juni 2004 - 16:53 #14
Snowball: Som jeg skrev da jeg kontaktede jer, synes jeg i forvejen 200 point er meget. Derfor drejer det her sig ikke om point overhovedet, men det irriterer mig, at der er brugere på Eksperten, der udnytter de folk der gider svare. Det resulterer bare i, at folk ikke længere gider bruge tid på at hjælpe, hvilket virkelig vil ødelægge det forum der ellers fungerer så godt som det gør. Og især når nu fizker har lavet den finde før.

Derfor er det jeg håber på, at fizker får en lærestreg, mere end at jeg får mine point ! Derfor vil jeg ikke sige at du skal stoppe den, men mener at det som et princip bør følges op...