Avatar billede shylle Nybegynder
17. juni 2004 - 22:18 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Class does not exist

Lige pludselig ud af det blå får jeg en 'Class does not exist.'-besked, når jeg prøver at tilgå min lokale webserver på http://localhost/

Der er ikke yderligere information. Bare en hvid side med 'Class does not exist.' i topppen af siden. Alle de virtual directories jeg har liggende under http://localhost/ fejler på samme måde.

Jeg kører Windows XP med en standard 5.1 IIS.

Jeg har prøvet at afinstallere webserveren og installere den igen, men dette hjalp nada. Jeg vil selvfølgelig helst undgå at skulle geninstallere XP

Jeg håber, der er én der kan hjælpe mig...
Avatar billede vbcoder Nybegynder
18. juni 2004 - 08:56 #1
Dette betyder at et komponent som en asp side bruger ikke er til stede.

Dette kan være frontpage extensions eller et andet komponent.

Check fp ext.:

klik start -> kør -> skriv inetmgr -> OK

find det websted der fejler -> klik højre musetast på webstedet -> klik højre musetast -> klik alle opgaver -> klik kontroller serverudvidelser
Avatar billede shylle Nybegynder
27. juni 2004 - 13:42 #2
Det afhjalp ikke problemet.

Jeg formaterede og geninstallerede Windows XP