Avatar billede mads375 Juniormester
17. juni 2004 - 19:05 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

explorer fejl når jeg går ind i en mappe..

Hej Igen..
Jeg er simpelthen ved at gå amok, jeg har skrevet et indlæg tidligere, der omhandler dette, men det er bare blevet værre..
Det skal lige nævnes, men harddisk er delt op i 3 dreve...Stort set hvergang jeg går ind i "Denne Computer" og så trykker ind på et drev, f.eks D-drevet kommer fejlen "Explorer.exe har fundet en fejl o.s.v...
Kan jeg virkelig ikke gøre noget ved dette???, håber der er nogle der kan hjælpe mig???...
M.V.H
Mads
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2004 - 19:37 #1
http://www.eksperten.dk/spm/508401 - der er aktivitet så luk dette spørgsmål ved at lave et svar og acceptere eget svar.

P.s. det er ikke tilladt at have 2 åbne spørgsmål om samme emne.
Avatar billede maarten Nybegynder
17. juni 2004 - 20:36 #2
Hør her:
Nu putter du din windows cd i dit CD-ROM drev. Og så går du ned i kør og skriver "sfc /scannow" Den finder alle manglende filer og så genopretter den dem. Det kunne være en løsning?
Avatar billede magictouch Nybegynder
17. juni 2004 - 21:00 #3
Hmm, system filer på D drev!
Avatar billede johnstigers Seniormester
17. juni 2004 - 21:17 #4
Inden der kommer flere indlæg/svar...

Jeg har gjort opmærksom på at dette spørgsmål strider mod ekspertens regler - så hvorfor skriver i???
Avatar billede maarten Nybegynder
17. juni 2004 - 21:45 #5
Undskyld, det beklager jeg.
Avatar billede mads375 Juniormester
18. juni 2004 - 19:45 #6
Ja, så undskyld din lille fnat mide. Undskyld man ikke er en nørd som dig og ikke helt forstår nogle ting...
Fint nok Hr. John, jeg synes fandme det er for dårligt det her. Så må jeg jo finde et andet forum og se om jeg kan få nogle svar derinde...
M.Ikke.V.H
Mads
Avatar billede magictouch Nybegynder
18. juni 2004 - 20:32 #7
Du kan tro vi vil savne dig
Avatar billede mads375 Juniormester
29. december 2004 - 00:31 #8
lukker
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. december 2004 - 13:05 #9
Nå kunne de heller ikke lide dig i det andet forum?