Avatar billede bernie Nybegynder
17. juni 2004 - 17:46 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Køb af gaming mus

Jeg mangler bare at få mit grafikkort (som først kommer på lager om 8-10 dage) men min nye pc er lavet til spil så skal ha en kanon spille mus, jeg har haft boomslang2000 i over 1 1/2 år men har kikket på logitech men har fundet mx900 og mx510 men eftersom mx900 er bluetooth og dermed trådløs vil det tage længertid fra man trykker på knappen til computeren får signalet (mili sekunder men er en stur ulempe ved cs og andre fps spil) mx510 er med ledenig og reger hurgtigt på et tryg men er der bædre spillemus en mx510? har ikke en lille hånd så er ikke til razer viper :)
Avatar billede viciodk Praktikant
17. juni 2004 - 17:56 #1
MX700 er også trådløs. Jeg lægger ikke mærke til forsinkelser med den mus.
Avatar billede nopsen Ekspert
17. juni 2004 - 17:57 #2
ja mx700 er nok noget af det bedste du kan anskaffe dig, alle gamere jeg kender er helt vilde med den.
Avatar billede maarten Nybegynder
17. juni 2004 - 17:57 #3
Der er mange gode gaming muse på http://www.computercity.dk under Hardware > Mus & Pegeudstyr. De skulle være meget gode og billige.
Avatar billede hansilansi Nybegynder
17. juni 2004 - 17:59 #4
Jeg synes helt klart du skal vælge Logitech MX510... Kender en der har den, den er KANON og spille med, man kan mærke en lille forskel, jeg synes den lille forskel er nok til jeg ville vælge den.
http://www.logitech.dk/index.cfm?countryid=4&languageid=15&page=products/details&contentid=7982&crid=3&detail=2
Avatar billede bernie Nybegynder
17. juni 2004 - 18:29 #5
viciodk og nopsen> er mili sekunder :)

håber på nogle bud på andre mus'e
Avatar billede faramir Nybegynder
17. juni 2004 - 22:39 #6
Den gode gamle Microsoft IntelliMouse Explorer 3.0 er meget anerkendt i spillemiljøet, især cs. Den nye 4.0 skulle heller ikke skuffe nye købere efter hvad jeg ved.
Avatar billede bernie Nybegynder
18. juni 2004 - 13:11 #7
vælger mx510
Avatar billede bernie Nybegynder
18. juni 2004 - 13:12 #8
hansilansi> svar
Avatar billede hansilansi Nybegynder
20. juni 2004 - 15:05 #9
OkaY.. Undskyld forsinkelsen!