Avatar billede jesmoe Nybegynder
17. juni 2004 - 15:51 Der er 5 kommentarer

Motto der lyder lidt for kendt

Jeg er ved at lave et motto til et firma, men det motto jeg er kommet på lyder meget bekendt.
Men kan ikke komme på hvilket firma det er der muligvis bruger det?? HJÆLP :)

Mottoet er: XXXXXXXXX(firmanavn) - Viser vejen
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juni 2004 - 15:52 #1
Det KUNNE være KRAK, men den er måske llidt for oplagt til at du ikke selv har fundet på den....??
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juni 2004 - 15:56 #2
Avatar billede jesmoe Nybegynder
17. juni 2004 - 16:01 #3
Nej, det er hverken nogle af de 2 mener jeg har hørt det i tv-reklamer...men kan ikke bare komme på det!!!!
Avatar billede le_bon Nybegynder
17. juni 2004 - 16:06 #4
Jeg må give dig ret i at det lyder bekendt...men jeg kan sgu ikke lige komme i tanke om hvad det er....garanteret en bank eller en kreditforening. ;o)
Avatar billede Slettet bruger
17. juni 2004 - 16:31 #5
Jeg har set det i forbindelse med byen Vejen i vestjylland:
Vejen - viser vejen kunne det være det du tænker på?