Avatar billede soni1995 Nybegynder
17. juni 2004 - 14:14 Der er 7 kommentarer

Vedr CRM systemer

Hej,

Er der nogen der har bud på en god CRM system eller måske bare systemer hvor man kan have styre på ens kundedata og historiken.

På forhånd tak.
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 14:41 #1
Jeg har selv lavet et SUPER program i VB... ikke svært!
- Kundedata
- Produktdata
- Tilbudsgivning
- Fax / Brev / Email fletning med Word og Outlook
- Brugerlogin & Configuration
- Minibesked center
Avatar billede -l_jogge_l- Nybegynder
17. juni 2004 - 14:46 #2
Avatar billede bufferzone Praktikant
17. juni 2004 - 15:06 #3
Søg evt inspiration med det danske ChannelCRM system, derer gratis for en enkelt bruger. Du kan downloade både systemet og dokumentationen her

http://www.channelcrm.com
Avatar billede coolmike Nybegynder
18. juni 2004 - 14:42 #4
www.superoffice.dk er kanon men det koster !!!
Avatar billede soni1995 Nybegynder
18. juni 2004 - 16:40 #5
Tak for jeres svare, jeg vente lidt endnu ... det kan være der dukker nogen andre.
Men superoffice lyder som noget godt.
Hvor meget koster det til 1 bruger ?
Avatar billede farmer Nybegynder
13. december 2004 - 16:17 #6
http://www.sugarcrm.com har en open source version af deres product.
Det samme gælder http://www.vtiger.com/, som vist endda er baseret på den første, men med udvidelser, så den kan integreres med Outlook, et forum (baseret på alm. open source BB) osv.

SugarCRM kræver en webserver og en MySQL database.

Vtiger har en 40MB standalone version, som kan downloades og installeres på din egen klient. Versionen er baseret på standalone apache/MySQL (WAMP).

Der er MANGE andre og måske meget bedre systemer derude. Disse to er beregne ttil flere brugere, der er kalender, mulighed for at se åbne/lukkede opgaver for de enkelte konti osv. osv. Måske overkill, hvis du bare skal have noget simpelt.

Begge systemer er gratis ved brug. Firmaer, som ønsker at bruge et af disse, eller lignende CRM-systemer, kan få installation og vedligeholdelse foretaget af www.Nordisk-it.dk

hilsen Farmer
Avatar billede Eksperten Praktikant
16. marts 2023 - 15:12 #7
Der findes mange gode CRM systemer. En af dem som er blevet mere populær med årene er HubSpot, hvor du finder flere forskellige muligheder og prisklasser.

En af fordelene er blandt andet deres brugervenlighed og muligheden for at starte med en free version, som gør det muligt for alle at komme i gang.

Radiant er den førende HubSpot Partner i Norden, så du kan eventuelt læse mere om dem, og hvordan de hjælper med implementering af platformen her https://radiant.dk/hubspot/