Avatar billede 1808 Nybegynder
16. juni 2004 - 23:43 Der er 1 kommentar

Directx og Warcraft 3

Jeg prøver at spille Warcraft 3 på en P-III 700 mhz med 256 ram og Geforce 4 mx44o med 64 mb ram , men directx vil ikke det jeg vil , spillet kommer og siger at jeg mangler at installere Directx 8.1 eller højere eller drivere til mit grafik kort ikker er i orden, jeg har installeret Directx 9.0b og kører Windows ME fuldt opdateret , jeg har prøvet at installere Xp Pro men der fryser XP bare pga. grafik driver , så dette måtte droppes .
Alle råd og hjælp ønskes da maskine ikke rigtigt vil accepttere DirectX , tror jeg , og Directx skal jo bruges mange steder til spil.
HJÆLP hvad kan jeg gøre ???????????????????
Avatar billede Jmv_cyber Novice
18. december 2005 - 17:40 #1
Jeg vil mene at det er pga. dine drivere til dit grafik kort. Mange ældre grafik kort har problemet med DirectX 9.x og over. Har selv haft problemer med mit eget nVidia GeForce4 Ti4200. Jeg løste dem vha. nyere grafik drivere...