Avatar billede keepsmiling Nybegynder
16. juni 2004 - 16:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mangler dobbelt lags DVD -+RW Formatet

Læste en omtale af sony's DRU 700A dobbeltlags brænder, så vidt jeg kan se kan den kun brænde +R i dobbeltlag, nogen der ved om dobbeltlag +RW ikke er med i den standard, eller det kun er sony's der ikke kan ?
Avatar billede ahave Nybegynder
16. juni 2004 - 16:45 #1
Prøv at se: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=89338 Lite-on er meget billigere og kan det samme, men desværre heller ikke RW DL. Læs eventuelle følgende anmeldelse, den får en meget god kritik. http://www.extrememhz.com/sohw832s-p1.shtml Jeg har desværre ikke svar på dit spørgsmål, men jeg syntes du skulle kende til Lite-on's brænder, da det lyder som om du skal til at købe en DL.
Avatar billede keepsmiling Nybegynder
16. juni 2004 - 22:02 #2
Nej var ikke med købshensigt jeg stillede spørgsmålet, mere for at se om der var nogen der var faldet over en artikel om emnet, har selv søgt efter en forklaring men fandt ingen, undrer mig der ikke omtales nogen steder hvorfor RW ikke er med i DL, tak for kommentaren, må vente og se om fremtiden vil bringe RW DL med evt. 2. generations drev, så lukker spørgsmålet igen