Avatar billede expandingpixel Nybegynder
16. juni 2004 - 14:07 Der er 4 kommentarer

html/js editor med syntax highligt

jeg må ikke inst. progier på min arbejdsmaskine, så jeg leder efter en code editor javaapplet med syntax highlighting.

hvor kan jeg finde en sådan en.
Avatar billede vedikkebedre Nybegynder
16. juni 2004 - 14:23 #1
Tjaa - jeg ville nok vælge UltraEdit; men det er jo en smagssag

mvh
vedikkebedre
Avatar billede fsconsult.dk Nybegynder
16. juni 2004 - 14:24 #2
er også glad for ultraedit, men det er ikke en javaapplet som han beder om ;-)
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2004 - 16:35 #3
Hvis det er ok at Applet'en kræver Java 2 installeret, så burde denne leve op til dine krav :-)

http://www.tecnick.com/public/code/cp_dpage.php?aiocp_dp=jxhtmledit
Avatar billede expandingpixel Nybegynder
16. juni 2004 - 16:57 #4
der er ikke meget syntax highligh i den...