Avatar billede dkkarpen Nybegynder
04. oktober 1999 - 20:50 Der er 9 kommentarer

Top 100 på Eksperten

Halløj!

Kunne det ikke være en udemærket idé med en top 100, så de fleste kunne se hvor højt de rangerer i den samlede stilling?

Hvad mener i? Kom med en tilkendegivelse ;-)
Avatar billede one Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:02 #1
Måske kunne man lave det sådan så at når man gik ind under en info på en person  så kunne man se hvilken placering personen har    og point stilling hvis man er i top 100!!!!

god ide!! dkkarpen

Andreas
Avatar billede dkkarpen Nybegynder
04. oktober 1999 - 21:16 #2
Ja - også det.
Avatar billede snowball Novice
04. oktober 1999 - 22:43 #3
Begge idéer er go'e !

Snowball
Avatar billede Slettet bruger
04. oktober 1999 - 23:51 #4
Dette har været berørt i et tidligere spørgsmål i sommers. Det tror jeg ikke bliver gennemført foreløbig.
Avatar billede voodoo Nybegynder
12. oktober 1999 - 12:09 #5
det kunne være en gog ide
Avatar billede cyberesben Nybegynder
15. oktober 1999 - 22:55 #6
hvis man havde en oversigt over alle brugere, deres oprettede spm, besvarede spm, antal kommentarer og antal point samt placering og hvornår de første gang var her, så ville det være kanon fedt
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 1999 - 08:36 #7
Til hvilket formål? :O)
Avatar billede cyberesben Nybegynder
17. oktober 1999 - 12:52 #8
så man kunne se lidt om hvem der var aktive osv. altså noget statistik
Avatar billede Slettet bruger
17. oktober 1999 - 23:27 #9
Ok