Avatar billede simm Nybegynder
16. juni 2004 - 09:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Norton Internet Security 2004-problemer

Hej!

Jeg har lige opgraderet Norton Internet Security 2004 fra den gamle 2003'er - nu dukker der diverse fejl op om at den ikke kan initialisere driveren til Internet-sikkerhed og onlineskanneren.

Jeg har fulgt Symantecs råd for af/geninstallering og har søgt efter vira/blockerende Adware uden held.

Nogen der har en lys idé til hvad der kan være galt?

På forhånd tak :o)

Simon
Avatar billede ferdinand.k Mester
16. juni 2004 - 09:09 #1
har du forsøgt at geninstallere...?
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2004 - 10:01 #2
Det er ikke første gang NIS04 omtales særdeles dårligt på E. Jeg tror der er noget om det.

Så jeg vil anbefale dig en anden software firewall, tror ikke du får andet end problemer ud af denne.

--
pacroon
Avatar billede simm Nybegynder
16. juni 2004 - 14:35 #3
ferdinand.k: Ja, det gør jeg altid. Jeg har også tjekket at der ikke er andre ting der blokerer, f.eks windows xp's egen firewall

pacr00n: Måske, men jeg har installeret det på andre maskiner på vores netværk, hvor det virker upåklageligt. De andre maskiner har samme konfiguration som min (windows XP)
Avatar billede jogges Nybegynder
17. juni 2004 - 16:42 #4
har du prøvet et andet virusprogram online findes der et der hedder panda du kan finde det inde på siden der hedder spywarefri.dk  jeg havde de samme problemer men da panda online fandt 3 virusser som norton ikke kunne finde
Avatar billede simm Nybegynder
11. september 2004 - 00:00 #5
jeg lukker, tak for jeres kommentarer.. jeg kører nu med en anden antivirus på den på gældende computer