Avatar billede alyngsoe Nybegynder
15. juni 2004 - 10:12 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Visning af fulde e-mail adresse i kontakt e-mail feltet

Kører Outlook 2000 mod en exchangeserver. Jeg kan ikke få outlook til at lade være med at omsætte e-mail adressen til navnet på personen når man indtaster en "kendt" email adresse. D.v.s. at hvis jeg indtaster jp@mail.dk i feltet så vises "Jens Pedersen" istedet. Kan nogen hjælpe ?
Avatar billede mons73 Nybegynder
15. juni 2004 - 10:51 #1
Du går ind i menuen Funktioner, Indstillinger, på fanebladet Indstillinger, trykker du på knappen E-mail-instillinger, i det nye vindue der åbner, trykker du på knappen Avancerede e-mail-indstillinger, og der fjerner du fluebenet i Automatisk kontrol af navne, og trykker Ok. Så skulle det gerne være i orden.
Avatar billede alyngsoe Nybegynder
15. juni 2004 - 11:28 #2
Har jeg prøvet, virker ikke !
Avatar billede falster Ekspert
15. juni 2004 - 14:11 #3
Hvis det drejer sig om "kendte" adresser i den såkaldt globale adresseliste på serveren, tror jeg ikke, at det kan lade sig gøre fra klienten. Det styres af "vis-egenskaben", som du kan få frem ved at højreklikke på "Jens Pedersen", "Egenskaber", "Generelt". Lige omvendt kan du selv styre "Vis som"-egenskaber i adresser i "Kontaktpersoner".
Avatar billede alyngsoe Nybegynder
16. juni 2004 - 13:58 #4
Vi må så konstatere at det ikke kan lade sig gøre med mindre man ændrer vis-navnet i den globale adresseliste. I deler point.