Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
14. juni 2004 - 20:37 Der er 16 kommentarer og
1 løsning

Vurdering af www.martinenevoldsen.tk

Hej vil gerne have vurderet min hjemmeside, den hedder www.martinenevoldsen.tk!! I jeres overvejelser skal i tage ind at jeg kun har kodet html/php i 9 måneder!

//Martin Enevoldsen
- Kritik skader ikke -
Avatar billede cob Nybegynder
14. juni 2004 - 20:44 #1
The page cannot be displayed
Avatar billede jarret Nybegynder
14. juni 2004 - 20:46 #2
God side.....men men men(det er jo kritikken du kan bruge)(o:

Jeg ville centrerer siden og gøre den lidt berdere. For så at kunne rykke din tekst i main feltet lidt ud fra menuen.
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
14. juni 2004 - 20:47 #3
det kan den på min computer hvad mener du!! Linket er www.martinenevoldsen.tk eller www.martinenevoldsen.1go.dk
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
14. juni 2004 - 20:49 #4
tak det vil jeg prøve, men mere kritik skader ikke så bliv ved med at kritessere, hehe siden kan kun blive bedre
Avatar billede xtcy Nybegynder
14. juni 2004 - 21:00 #5
Ville personliogt vælge nogle helt andre farver..
syns de er grimme.. men det er min mening..

ellers er siden okey
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2004 - 21:02 #6
Det gode ved siden er at den ikke ligner noget man har set før
Jeg får en hvid spalte til højre i 800x600 - og synes derfor midterspalten er for smal.
Farverne er meget specielle men det er helt op til dig hvis du bryder dig om dem skal du ikke ændre det.
Synes der skulle være lidt mere at se på på forsiden og lidt mere info.
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
14. juni 2004 - 21:03 #7
se den i 1024*768 det er det den er kodet i!
Avatar billede serverservice Praktikant
14. juni 2004 - 21:09 #8
det bliver det da værre af - nå men du finder nok ud af noget. der findes forøvrigt noget der kan skalere til forskellige skærmopløsninger
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
14. juni 2004 - 21:25 #9
Nå okay har forstået meningen, ja det er noget som skal laves om!! Den skal rykkes ind på midten og blive lidt bredre, som jarret sagde!
Avatar billede blod_1 Nybegynder
16. juni 2004 - 20:39 #10
Først og fremmest vil jeg lige starte med at sige at jeg er farveblind. Så de farver jeg ser kan godt være ikke er de samme som andre ser, men nogle farver ser jeg godt nok... Så er det på plads.. :)

Jeg syntes ikke siden hænger sammen. Der er for store farveforskelle, og den grønne farve syntes jeg får den til at se ud som en reklame.

I dit banner kan jeg ikke se hvad der står.

Hvis du vil beholde den hvide baggrund, så vil jeg foreslå at du prøver at lave menu osv. i nogle grå farver, som passer til hinanden, og så teksten sort.
Dertil tilpasser du så banneret i toppen, og får det lavet lidt tydligere.

På forsiden har du brugt comic sans ms, det syntes jeg får siden til at se useriøs ud. Prøv med Verdana istedet, den syntes jeg får det til at se mere proff. ud.
Avatar billede martinenevoldsen Nybegynder
16. juni 2004 - 21:26 #11
Tak jeg vil lave det om en dag, når jeg får tid.
Avatar billede mobius6 Juniormester
18. juni 2004 - 07:34 #12
Design:
Dit top banner holder IKKE det er komplet umuligt at læse hvad der står
og er i øvrigt ikke sælrligt kønt at se på.

Den Army grønne farve burde du skifte ud med #CCCCCC
og de blå rollOver highlights til #999999

personligt mener jeg at du bør MIDTERSTILLE siden.

påindholdssiderne bør du lave en tekst margin, det ser lidt klampet ud når texten går så tæt på kant.

Dine Overskrifter i indholdsfelterne ville jeg personligt skifte ud med
en standard Verdana 12pkt Bold

Under "opgaver" er der lide ballade med det højre scroll felt (farver fågger op hvis man trækker til højre)

men eller syntes jeg du er godt på vej :)
Avatar billede nicklasb Nybegynder
18. juni 2004 - 15:57 #13
fatter ikke lige, hvorfor skal man tage med i sine overvejelser at du KUN har kodet i 9 måneder. Har man lov og ret til at kode dårligt og grimt bare fordi man ikke har gjort det langt tid?
Der er da ingen der, når de går ind på en side, tænker "Neeej, hvor er den grim, men lad mig lige tjekke hvor langt tid han har kodet", hvorefter de søger efter info herom, finder ud af at fætteren kun har kodet i 9 måneder, og så næsten højlydt tænker "neeej, så må det da godt nok være min yndlingsside. Han har jo kun kodet i ni måneder, så skide være med om menuen knap nok kan læses, eller at teksten er stopfyldt med formateringsfejl! Siden er sgu toppen, og de andre kan rende og hoppe!".
Hvorfor ikke lade dig blive bedømt på lige fod med alle de andre, og dermed få din side op på samme standard som disse, istedet for igennem medlidenhed at få en mildere bedømmelse og i sidste ende blot ende ud med et resultat er der stort set er til at smide langt bort?

(Dermed ikke sagt at din side ikke er fin (overhovedet), men kan bare ikke klare når folk begynder deres klynk om hvor langt tid de har kodet, og hvor dårlige de derfor har lov at være til det!)
Avatar billede korfits Nybegynder
25. juni 2004 - 08:28 #14
Fin side, idéen er god, og designet enkelt og overskuligt, der er dog nogle ting som halter lidt.
Er det mig eller er det bare en smule kedeligt med grå og sort ? en enkelt farve eller to ville ikke skade, måske i overskriften ved nyheder og brugere online, ikke noget skrigende, bare lige lidt andet en grå.
Derudover vil jeg også give Jerret ret i at siden skal centreres.
Nu ved jeg ikke helt hvordan du har tænkt dig at lave menuen, men jeg synes det kunne passe godt ind med en drop down.

Men en flot side når alt kommer til alt.
Avatar billede korfits Nybegynder
25. juni 2004 - 08:30 #15
UPS! ved ikke hvad der skete. Fik postet i det forkerte spørgsmål :D
Avatar billede mobius6 Juniormester
25. juni 2004 - 10:06 #16
hehe, måske det er tid til at lukke dette spørgsmål?
medmindre at Martin Enevoldsen har noget nyt vi skal kigge på?
:)
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
25. juni 2004 - 10:24 #17
1. Drop den første side med "kom ind" knappen, den er total menningsløs!!!

2. Find nogle farver der passer sammen... f.eks her:
http://www.aaronsw.com/2002/colormatch

3. topgrafikken med "simply the best" er kedelig og får mig til at tænke på Tina Turner.... træls tanke by the way....

4. Jeg synes siden indhold er forvirrende... det virker som du tilbyder at lave hjemmesider for billige penge - jeg synes måske du skal lære at lave dem først!!! - samtidig finder jeg menupunkter som quiz & sport... hm - det virker en anelse (læs: MEGET) useriøst.