Avatar billede brobyskov Nybegynder
14. juni 2004 - 14:57 Der er 3 kommentarer

Winfinans Pro

Hej,
Er der nogle der kan hjælpe et mindre firma med opsætning og hotline vedr. Winfinans Pro ?
Avatar billede keil Nybegynder
16. juni 2004 - 16:32 #1
Hvad er problemet?
Avatar billede brobyskov Nybegynder
18. juni 2004 - 09:33 #2
Jeg ved ikke om der bliver problemer med opsætningen, men der er ingen i firmaet som ved nok om dette program og opsætning af dette. Vi skal have lavet nogle ændringer i standardprogrammet, så vi skal bruge noget ekspert bistand. Er du mand for at hjælpe os ? fordi firmaet som har lavet programmet, er ikke intresseret i at hjælpe, da den version vi har er "gammel" og der er kommet nye efter. Vi kan ikke engang få et kursus i Winfinans Pro. Håber du kan hjælpe ?
Avatar billede halifax Nybegynder
21. juni 2004 - 23:57 #3
Er Winfinans Pro ikke baseret på Access?? Måske du (tillige) skal oprette et spørgsmål under Databaser - Access og håbe at en eller flere Access hajer kan/vil hjælpe.
Og så bør problemstillingen nok beskrives/konkretiseres. Hvad går opgaven ud på osv.