Avatar billede stigc Nybegynder
14. juni 2004 - 11:34 Der er 1 kommentar og
1 løsning

UnauthorizedAccessException ved brug af native COM DLL

Jeg har lavet en ATL COM DLL i Visual C++ 6.0. Bruger jeg den fra et .NET exe application går det fint. Bruger jeg den fra .NET.ASPX får jeg authentication problemer. Jeg adder dll'en i Add Reference -> COM -> Browse. Hvor og hvordan giver jeg aspx brugeren rettigheder til min dll?

"Access is denied.
Description: An unhandled exception occurred during the execution of the current web request. Please review the stack trace for more information about the error and where it originated in the code.

Exception Details: System.UnauthorizedAccessException: Access is denied."
Avatar billede somaliomar Praktikant
15. juni 2004 - 22:46 #1
Måske kan du bruge noget af det her:
http://p2p.wrox.com/topic.asp?TOPIC_ID=246
Avatar billede stigc Nybegynder
08. januar 2005 - 11:55 #2
jeg prøvede utallige ting, men intet virker. Jeg brugte derfor en anden teknologi.