Avatar billede flexsu Nybegynder
14. juni 2004 - 09:52 Der er 1 løsning

Nyheds mail vil ikke ud af huset

jeg har en distributionsliste som jeg bruger når jeg sender nyheds mail's ud. problemmet er at en gang imellem så siger outlook at den ikke kan sende mail ud fordi at en af modtagerne ikke findes mere.

Kan på en let måde få outlook til at ignorer denne fejl så de personer der findes endnu stadigvæk for deres mail. ?

Eller en let måde at finde ud af hvilke peroner som det er der ikke findes mere. ?

Og en anden ting.
Hvis der er en der ved hvordan man let for outlook 2000 til at lave de html mails man modtager om til Plain text, så vil jeg gerne vide det også
Har prøvet med NoHtml.dll men det virker kun nogen gange. ? er der en der har en måde der virker vær gang.
Det er fordi når man printer html mail så kan man ikke se de vedhæftede filer på det. men hvis man printer fra et plain text dokument så kan man godt se de vedhæftede filer

Håber der er en der kan svare på dette.
Mvh Mig :)
Avatar billede flexsu Nybegynder
30. juli 2004 - 14:55 #1
lukket