Avatar billede lommelola Nybegynder
13. juni 2004 - 23:46 Der er 11 kommentarer

Firmware til Digital Audio Zillion PA40 mp3 afspiller

Hej

Jeg ejer en Zillion PA40 mp3 afspiller. Man kan opdatere firmwaren på afspilleren, men problemet er at jeg ikke kan få fat i firmware filen da deres hjemmeside ikke virker korrekt http://www.digital-square.com. Når jeg trykker på den fil jeg gerne vil downloade står der nede i min statusbar "Der opstod fejl på siden."

Er der nogen der ligger inde med PA40 Firmware V4.0??

På forhånd tak.
Avatar billede chv Nybegynder
14. juni 2004 - 17:18 #1
Prøv her: http://www.digital-square.com/_eng/sub_customer_download.php#
Man skal downloade et manager prog. det ser ud til at den nyeste version er 1.1, og vha dette kan man opgradere sin firmware.
Avatar billede lommelola Nybegynder
15. juni 2004 - 16:36 #2
Så langt er jeg kommet, problemet ligger i at man ikke downloade firmwaren fordi det ikke virker.. http://www.digital-square.com/_eng/sub_customer_download_etc_read.php?idx=33#
Avatar billede chv Nybegynder
15. juni 2004 - 16:40 #3
det ku jeg godt :) får en ned der hedder "maind.hex"
Avatar billede chv Nybegynder
15. juni 2004 - 16:40 #4
fulgte det link du har lagt med
Avatar billede lommelola Nybegynder
15. juni 2004 - 16:43 #5
Har du så ikke downloadet firmwaren til PA40B? For den kan jeg også godt få ned. Problemet er så bare at jeg skal bruge PA40 som er under "Utility Download".

PA40B vil ødelægge min afspiller.
Avatar billede chv Nybegynder
15. juni 2004 - 16:49 #6
jeg har downloadet "PA40 Fimrware V4.0" er selvfølgelig ikke 100% sikker på at det er den rigtige, jeg kan ikke tjekke det. Jeg har downloadet den fil der kommer frem ved det link du har lagt med.
Avatar billede lommelola Nybegynder
15. juni 2004 - 16:51 #7
Okay. Du ville rede mit liv hvis jeg kan få dig til at sende den til mig på dickow@beer-nutz.dk fordi jeg kan ikke få den ned.
Avatar billede chv Nybegynder
15. juni 2004 - 16:56 #8
Firmware filen til PA40B hedder "PA40B(1[1].2B).zip" så det er i hvert fald ikke den jeg har downloadet, den jeg har downloadet hedder "maind.zip". Men anyway det er en pop up der kommer når man skal downloade filen, måske du har sat din firewall til at blocke den slags eller lign.
Avatar billede chv Nybegynder
15. juni 2004 - 16:59 #9
sendt :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
15. juni 2004 - 18:56 #10
lommelolda>

"Hello!
Welcom to Digital-Square.
Happy New Year ^^.
Sorry about PA40 Firmware missing file.
We have two player, one is PA40, another is PA40B.
If you(PA40 User) upgrade to PA40B Firmware, your player will be break down.
**PA40's Firmware Location
- Utilty Download -> No.7 PA40 Firmware>"

Konklusion: filen du skal bruge hedder maind.zip !!!
Avatar billede turbo3000 Nybegynder
04. juli 2004 - 21:07 #11
Hej
Jeg har også denne afspiller.
Er der en der kan fortælle mig, hvad den opgradering egentligt gør?