Avatar billede viden-skab Nybegynder
13. juni 2004 - 23:01 Der er 7 kommentarer

hjælp mig med min 3dchat så for du 200point!!

hej jeg har prøvet sååå mange gange er der en der kan komme med et godt program og lave en 3dchat i???
Avatar billede viden-skab Nybegynder
13. juni 2004 - 23:01 #1
hjæææælp moi nuuuuu
Avatar billede pyroman Nybegynder
13. juni 2004 - 23:56 #2
Interface: Macromedia Flash MX 2004
http://www.macromedia.com/software/flash/?promoid=home_prod_flash_082403
http://www.eksperten.dk/priser/software/software-vis.asp?Kode=S001101

Backend/Server Socket: Java2
http://java.sun.com/

...er alt hvad du skal bruge ud over utroligt meget tålmodighed og vilje til at sætte dig ind i 2 programmeringssprog!

Velbekomme og held og lykke :)
Avatar billede tatziki Nybegynder
17. juni 2004 - 19:05 #3
Du har også et andet problem viden-skab, stop vær en baby.
Avatar billede viden-skab Nybegynder
28. august 2004 - 18:17 #4
pyroman det kan ikk bruges
Avatar billede triple-x Nybegynder
28. august 2004 - 18:20 #5
viden-skab du skal ikke forvente du finder et program hvor du trykker "JUBII lav mig en 3d chat nu med ALLE de funktioner som jeg tænker på lige nu" knap. For det program findes desværre ikke
Avatar billede pyroman Nybegynder
29. august 2004 - 18:57 #6
For at hjælpe dig lidt: Hvis dig og din CS-klan går ud med aviser i et par år, så kan i til sidst få råd til en chat og en server, som i alle 5 mennesker så kan få glæde af! Noget andet er at i for samme pris kan komme en tur rundt om jorden... men du kan vel få lidt ekstra lommepenge af dine forældre...

På forhånd tak for evt. tilkommende dårlig karma! Men fuck hvor er jeg træt af folk der tror at chat's er noget man kan blande for 3.75 kr i slikbutikken!

OG JO! Det jeg foreslår KAN bruges - det er DET der skal bruges ved mindre man vil lave det 100% i JAVA!
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2009 - 23:43 #7
Jammen du giver da bare mig 200 Point - sådan