Avatar billede jenzahr Nybegynder
13. juni 2004 - 19:09 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Website for begyndere?

Hej....

Jeg kunne godt tænke mig at lære at lave en hjemmeside, så derfor ville jeg gerne vide hvad jeg skal starte med at lære noget om. Det er formodentligt html sproget. Hvis det er det, er der så en hjemmeside som forklarer tydeligt og klart hvordan det hænger sammen?
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 19:13 #1
Prøv at kigge rundt op www.html.dk - det skulle være til at gå til.
Avatar billede jenzahr Nybegynder
13. juni 2004 - 19:21 #2
Det skulle slå til.... Tak
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 19:22 #3
oki