Avatar billede netrome Nybegynder
13. juni 2004 - 17:17 Der er 5 kommentarer

Kan ikke installere sp1

Jeg kan ikke installere service pack 1 til windows xp pro... Når jeg går i gang og den er nåede til: "Opretter oversigt" giver den en fejl: C:\windows\system32\drivers\atapi.sys er åben eller anvendes af et andet program.
Luk alle andre programmer og prøv igen.
Jeg har prøvet at hente en anden service pack men det virke ikke.
Mvh Nicolai
Avatar billede strych9 Praktikant
13. juni 2004 - 17:18 #1
Prøv i fejlsikret tilstand.
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
13. juni 2004 - 17:20 #2
Har du daemontools installeret? Hvis ja så prøv at afstaller det og prøv igen.
Avatar billede cp1 Nybegynder
13. juni 2004 - 17:27 #3
det er meget nemmere,slet atapi.sys , SP1 opretter en ny ;)
Avatar billede netrome Nybegynder
13. juni 2004 - 17:28 #4
Det virkede med deamontools. tak themyggekiller
Avatar billede hcma Novice
13. juni 2004 - 17:28 #5
cp1 har helt ret, så start med det før du prøver noget andet