Avatar billede bammik Nybegynder
13. juni 2004 - 17:04 Der er 18 kommentarer

Fil vil ikke slettes-er der snavs i min hijackthis log

Jeg har kæmpet med en fil der ikke vil slettes jeg kan ikke selv finde ud af hvorfor og andre er kommet med gode råd men uden held. http://www.eksperten.dk/spm/509237

Jeg har fået et tip om at ligge en log herind og på den måde høre om der er nogen der kan tjekke den for snavs hvis det er der problemmet ligger.
Avatar billede bammik Nybegynder
13. juni 2004 - 17:05 #1
Logfile of HijackThis v1.97.7
Scan saved at 17:04:32, on 13-06-2004
Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\winlogon.exe
C:\WINDOWS\system32\services.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\svchost.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\Programmer\Sygate\SPF\smc.exe
C:\WINDOWS\system32\spoolsv.exe
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
C:\WINDOWS\System32\RunDll32.exe
C:\WINDOWS\Dit.exe
C:\WINDOWS\mHotkey.exe
C:\WINDOWS\CNYHKey.exe
C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe
C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe
C:\Programmer\Anycom\Anycom Bluetooth USB\BTTray.exe
C:\Programmer\Nokia\PC Suite for Nokia 6600\connmngmntbox.exe
C:\Programmer\Nokia\PC Suite for Nokia 6600\ectaskscheduler.exe
C:\Programmer\Intuwave\Shared\mRouterRunTime\mRouterRuntime.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\PCSUIT~1\Elogerr.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\PCSUIT~1\BROADC~1.EXE
C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\Services\ServiceLayer.exe
C:\PROGRA~1\Nokia\PCSUIT~1\SCRFS.exe
C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgserv.exe
C:\Programmer\Anycom\Anycom Bluetooth USB\bin\btwdins.exe
C:\Programmer\Fælles filer\Microsoft Shared\VS7Debug\mdm.exe
C:\WINDOWS\System32\svchost.exe
C:\PROGRA~1\COMMON~1\X10\Common\x10nets.exe
C:\Programmer\Windows Media Player\wmplayer.exe
C:\Programmer\MSN Messenger\msnmsgr.exe
C:\Programmer\Outlook Express\msimn.exe
C:\Programmer\Internet Explorer\iexplore.exe
C:\Programmer\Hijackthis\HijackThis.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.google.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName = Hyperlinks
O2 - BHO: (no name) - {06849E9F-C8D7-4D59-B87D-784B7D6BE0B3} - C:\Programmer\Adobe\Acrobat 5.0\Reader\ActiveX\AcroIEHelper.ocx
O2 - BHO: IE Privacy Keeper - Last IE Window Detector - {1201333E-BAD9-481C-BCF5-6904498CF85B} - C:\Programmer\IE Privacy Keeper\IEPKbho.dll
O3 - Toolbar: &Radio - {8E718888-423F-11D2-876E-00A0C9082467} - C:\WINDOWS\System32\msdxm.ocx
O4 - HKLM\..\Run: [ATIPTA] C:\Programmer\ATI Technologies\ATI Control Panel\atiptaxx.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Cmaudio] RunDll32 cmicnfg.cpl,CMICtrlWnd
O4 - HKLM\..\Run: [Dit] Dit.exe
O4 - HKLM\..\Run: [NeroFilterCheck] C:\WINDOWS\system32\NeroCheck.exe
O4 - HKLM\..\Run: [CHotkey] mHotkey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ledpointer] CNYHKey.exe
O4 - HKLM\..\Run: [PCMService] "C:\Programmer\Home Cinema\PowerCinema\PCMService.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [AVG_CC] C:\PROGRA~1\Grisoft\AVG6\avgcc32.exe /STARTUP
O4 - HKLM\..\Run: [Pop-Up Stopper] "C:\PROGRA~1\PANICW~1\POP-UP~1\dpps2.exe"
O4 - HKLM\..\Run: [SmcService] C:\PROGRA~1\Sygate\SPF\smc.exe -startgui
O4 - HKLM\..\Run: [Nokia Tray Application] C:\Programmer\Fælles filer\Nokia\NCLTools\NclTray.exe
O4 - HKLM\..\Run: [TkBellExe] "C:\Programmer\Fælles filer\Real\Update_OB\realsched.exe"  -osboot
O4 - Global Startup: BTTray.lnk = ?
O4 - Global Startup: PCSuiteForNokia6600 Detect.lnk = ?
O4 - Global Startup: PCSuiteForNokia6600 TS.lnk = ?
O8 - Extra context menu item: Send til &Bluetooth - C:\Programmer\Anycom\Anycom Bluetooth USB\btsendto_ie_ctx.htm
O9 - Extra button: @btrez.dll,-4015 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: @btrez.dll,-4017 (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: IE Privacy Keeper (HKLM)
O9 - Extra button: Messenger (HKLM)
O9 - Extra 'Tools' menuitem: Windows Messenger (HKLM)
O10 - Unknown file in Winsock LSP: c:\programmer\spamfighter\proxy\proxy.dll
O16 - DPF: {3E68E405-C6DE-49FF-83AE-41EE9F4C36CE} (Office Update Installation Engine) - http://office.microsoft.com/officeupdate/content/opuc.cab
O16 - DPF: {74D05D43-3236-11D4-BDCD-00C04F9A3B61} (HouseCall Control) - http://a840.g.akamai.net/7/840/537/2004033001/housecall.antivirus.com/housecall/xscan53.cab
O16 - DPF: {80DD2229-B8E4-4C77-B72F-F22972D723EA} (AvxScanOnline Control) - http://www.bitdefender.com/scan/Msie/bitdefender.cab
O16 - DPF: {9A9307A0-7DA4-4DAF-B042-5009F29E09E1} (ActiveScan Installer Class) - http://www.pandasoftware.com/activescan/as5/asinst.cab
O16 - DPF: {9F1C11AA-197B-4942-BA54-47A8489BB47F} (Update Class) - http://v4.windowsupdate.microsoft.com/CAB/x86/unicode/iuctl.CAB?38039.1957407407
O16 - DPF: {D27CDB6E-AE6D-11CF-96B8-444553540000} (Shockwave Flash Object) - http://fpdownload.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2004 - 17:39 #2
... med på en 'lytter' ...
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. juni 2004 - 18:07 #3
Der er ikke noget i loggen, der kan skyldes dit problem;) Læst den anden tråd, ret mig hvis jeg har misset noget:) kan du omdøbe filen, eller ændre filformatet, til f.eks. bmp, og så slette den?
Avatar billede bammik Nybegynder
13. juni 2004 - 18:13 #4
Det er godt nok prøvet, men prøver igen.
Det virker ikke den skriver adgang nægtet i min stifinder.
Avatar billede magictouch Nybegynder
13. juni 2004 - 18:28 #5
Det er en sejlivet tingest;( Der er prøvet flere programmer, prøv lige et til:
Ccleaner: http://www.ccleaner.com/
Prøvet det her: http://www.dougknox.com/xp/tips/xp_undeletable_file.htm
Avatar billede bammik Nybegynder
13. juni 2004 - 19:17 #6
Nu siger du godt nok sejlivet men kan det gøre det for den er der stadig. ccleaner fjerner alt muligt men ikke min fil.

den anden opskrift hvor man lukker sin Explorer og prøver at slette den virker heller ikke, hvis jeg gør det rigtigt og det er jeg ret sikker på jeg gør.
Avatar billede bammik Nybegynder
13. juni 2004 - 19:39 #7
nu kiggede jeg på nogle andre sidder om der blev nævnt et program der hed FlashFXP men det kunnne heller ikke fjerne den fil. Et andet program der heller ikke kunne var GiPo@moveOnBoot.

Det er da meget underligt syntes jeg.

(nu Ringer jeg snart til Bill Gates så må han kigge forbi)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2004 - 19:42 #8
Jeg tror nu nok at filen bliver slettet, men GENOPRETTET straks efter af "et eller andet" - så det er dette "et eller andet" der skal ledes efter ?

Bare en tanke:
Det oprindelige WinNC som du brugte - har det evt. en funktion til at rydde op efter sig selv ?
Avatar billede bammik Nybegynder
13. juni 2004 - 19:49 #9
Det ved jeg ikke men jeg tror det, det er vel derfor den laver den boks når jeg lukker WinNc.

(Når jeg siger den boks er det der hvor den skriver at filen ikke kan slettes)
Avatar billede bammik Nybegynder
13. juni 2004 - 23:14 #10
Nu har jeg omdøbt stien til:

C:\documents and settings\kim\lokale indstillinger\temp\1\2\3)\a_cs-pony-boy-sm.jpg

jeg kan dog ikke slette filen men jeg slipper for at WinNc brokker sig når jeg lukker det.
Og jeg kan se at når jeg kører WinNc så danner den en ny mappe under
C:\documents and settings\kim\lokale indstillinger\temp som hedder WinNc men den kan sagtens slettes.
Avatar billede fromsej Praktikant
13. juni 2004 - 23:55 #11
Øhh, hvorfor både her og hos os?
Avatar billede fromsej Praktikant
13. juni 2004 - 23:56 #12
Avatar billede bammik Nybegynder
14. juni 2004 - 06:07 #13
fromsej> Der var lidt problemmer på jeres forum som i selv beskrev så der gik flere timer inden man fik svar igen og så fandt jeg ud af at jeres forum er lukket til tirsdag aften, og så ville jeg se om der var andre mulighedder, så derfor prøvede jeg her.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juni 2004 - 10:03 #14
Helt i orden, men du burde have gjort opmærksom på det.
Nåede du mit sidste forslag?
Avatar billede bammik Nybegynder
14. juni 2004 - 18:57 #15
Ok det ved jeg til en anden gang, kan egentlig godt se det nu du siger det.
Man er lidt i panik når ens computer opfører sig underligt.

nej det er jeg ikke sikker på jeg nåede.
Avatar billede fromsej Praktikant
14. juni 2004 - 20:38 #16
Panik, det kender jeg godt.*S*
Så prøv lige, vores forum er oppe at køre igen.
Avatar billede bammik Nybegynder
16. juni 2004 - 20:08 #17
Så er der en løsning på det problem men den blev ikke fundet her men tjek mit link hvis du vil se hvordan det blev løst.

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=3548

Men tak for hjælpen og tiden til dem der prøvede.
Avatar billede pelle-koster Nybegynder
17. juni 2004 - 18:32 #18
lav et tekstdokument ømdøb det og giv det det samme navn som filen du ikke kan slette. kopier den og erstat den med irritationsfilen.