Avatar billede chadk Nybegynder
13. juni 2004 - 14:20 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

2 Baggrunds billeder

Hejsa
Kan man have 2 Baggrunds billeder i en Div? Har prøvet med at lægge en i en .Class1 og en i #Header, men den viser ik den i class. De skal værre ved siden af hindanden
Avatar billede roenving Novice
13. juni 2004 - 14:53 #1
Hvorfor ændrer du ikke dit spørgsmål, når du nu har fået at vide flere gange, at det kan man ikke !-)

Det, du kan er at lave twists, som gør det for dig:

<div style="position:relative;top:0px;left:0px;width:400px;height:300px;background:url(baggrundhoejre.gif) top right no-repeat;">
<div style="position:relative;top:0px;left:0px;width:400px;height:300px;background:url(baggrundvenstre.gif) top left no-repeat transparent;">
</div></div>
Avatar billede mzane Nybegynder
14. juni 2004 - 10:26 #2
Ellers kan du undlade at sætte billederne ind som baggrund, men istedet give dem en z-index værdi, samt en position, i tilfælde at de gerne må overlappe hinanden.
Avatar billede chadk Nybegynder
15. juni 2004 - 12:00 #3
Roenvig
Læg lige et svar :-)
Avatar billede roenving Novice
15. juni 2004 - 12:02 #4
Velbekomme '-)
Avatar billede roenving Novice
28. juli 2004 - 13:25 #5
-- og tak for point ;~}