Avatar billede bandit_ Nybegynder
13. juni 2004 - 11:31 Der er 20 kommentarer

Søger en der kan lave et design ( for penge )

Hej jeg skal bruge et design til en halo clan og vil bare høre om hvad det koster det skal være sådan når jeg åbner frotnpage så skal der være oprettet tabeller og det hele så jeg bare kan skrive noget tekst vil bare lige høre hvad prisen ca vil blive?
Den der kan gøre det billigst og bedst tager jeg :P Mærkeligt var?
Avatar billede tt-dk Nybegynder
13. juni 2004 - 11:35 #1
vil ku gøre det for 750,- inkl. design og opsætning af hjemmesiden....du kan fange mig på th@2media.dk
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
13. juni 2004 - 11:55 #2
kan man få lidt info om hvordan du havde tænkt dig siden skal være?? meget grafisk eller let og enkel?
Avatar billede uap Nybegynder
13. juni 2004 - 12:09 #3
www.sharksforum.dk
Hvis du mener det seriøst, så opretter du spørgsmålet derinde i stedet for.

/Anne

=)
Avatar billede cob Nybegynder
13. juni 2004 - 12:33 #4
Undskyld - men hvorfor skulle han dog oprette samme spørgsmål i et andet forum?
Avatar billede expnet Seniormester
13. juni 2004 - 13:03 #5
du kontakt mig på eksperten@web-system.dk og vi finder en rimlig pris
Avatar billede bandit_ Nybegynder
13. juni 2004 - 13:04 #6
Det skal selvfølgelig se godt ud ikke bare nogle tabeller med bg farve i.!
Avatar billede expnet Seniormester
13. juni 2004 - 13:15 #7
ja det skal du nok komme til at se godt ud
Avatar billede elskermad.dk Nybegynder
13. juni 2004 - 13:23 #8
jeg kan også kontaktes på info@alvision.dk med lidt mere info omkring opgaven!
Avatar billede bandit_ Nybegynder
13. juni 2004 - 13:24 #9
Det ville være meget nemmere for mig vis i skrev ca prisen herinde + nogle ting i har lavet da jeg så kontakter den jeg syntes bedst om..
Avatar billede bandit_ Nybegynder
13. juni 2004 - 13:26 #10
www.frip.dk/derecter/halo/index.htm der er foreksempel er fedt design til en halo clan. Ca noget i den stil.
Avatar billede expnet Seniormester
13. juni 2004 - 13:35 #11
jeg vil du gøre det for ca 500.- igen det kommer ad på sporgt det skal lave i og du kan kigge her

http://zubnet.dk
http://web-system.dk
Avatar billede bandit_ Nybegynder
13. juni 2004 - 13:39 #12
Det vil være bedst det er html. da jeg ikke skal bruge noget php eller asp.
Avatar billede expnet Seniormester
13. juni 2004 - 13:56 #13
bandit jeg venter og ser havd du finder ud af du kan kontakt mig på den mail jeg skreve her inde
Avatar billede uap Nybegynder
13. juni 2004 - 17:36 #14
Cob>> FOrdi det er de samme som står bag Eksperten!
Avatar billede donkz Nybegynder
15. juni 2004 - 10:07 #15
Kan gøre det for 400 kr, kontakt mig på
Mail dozz@jubiimail.dk
msn Dir@duzer.dk
Avatar billede cob Nybegynder
15. juni 2004 - 10:34 #16
uap >> For det første er det jo ikke nogen grund - og for det andet: Nej - Sharksforum er ejet af JFL WebCom som tidligere ejede Eksperten.
Det du siger er at Eksperten ikke er seriøst!
Avatar billede uap Nybegynder
15. juni 2004 - 15:20 #17
Cob> Undskyld mig, men hvad er dit problem lige???

Lad dog være med at blande dig, når du ikke har noget fornuftigt at sige som vedrører opgaven!

Angriber.....
Avatar billede zipalexzip Nybegynder
16. juni 2004 - 15:35 #18
Hey... Jeg kan lave et design til mellem 300-500 kr...
Du kan se tidligere jobs her: www.creative-designs.dk jeg har arbejdet meget med klaner før... tilføj mig på msn: chelsea@jubiipost.dk
Avatar billede bandit_ Nybegynder
16. juni 2004 - 20:17 #19
ok har add'et dig..
Avatar billede hb5v6 Nybegynder
27. juni 2004 - 16:42 #20
stik mig 300 kr. så laver jeg et design til dig, du kan fange mig på denne mail:
rasmusvj@hotmail.com

står bag alt design på bla. disse sider:
www.ultraz.dk
www.ambulatoriet-broen.dk
www.onway.dk
www.fritidsjob.com

mm.