Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 22:49 Der er 37 kommentarer og
1 løsning

Webhotel som er beregnet til 3D chatte ( PHP - MYSQL)

Nogle der ved hvor man finder et webhotel der er beregnet til 3Dchatte, som blinker og klikker?, og så en hurtig server med PHP-mysql?
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 22:57 #1
kom nu igang med at svare nar hoveder, har ikke hele dagen, har ligesom noget jeg skal ordne så hjælper det ik i ikke svare vel for satan da i helved.
Avatar billede grunken Nybegynder
12. juni 2004 - 23:08 #2
Hva så blutonium aka mr. Super + så mange andre, hvornår lærer du egentligt at bruge et sprogbrug, der ikke fører til flere deaktiveringer ?
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. juni 2004 - 23:17 #3
Stærkt gået, p(b?)lutonium. Det er måden at skaffe sig venner på. Går du efter prisen som Body Of The Year?
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. juni 2004 - 23:19 #4
Buddy Of The Year
Avatar billede grunken Nybegynder
12. juni 2004 - 23:21 #5
Ja steen beklager spam i dit spørgsmål - men lige her var jeg sq ved at koge over :o)
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. juni 2004 - 23:26 #6
10-4 :o)

Jeg går ud fra, at det var CoAdmin du skulle have fat i :o)
Avatar billede grunken Nybegynder
12. juni 2004 - 23:27 #7
Helt korrekt mester :o)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
12. juni 2004 - 23:35 #8
Tsk tsk..
Er han tilbage..

Troede egentlig det her ville blive det sidste vi så til ham..
http://www.eksperten.dk/spm/507897
Avatar billede grunken Nybegynder
12. juni 2004 - 23:42 #9
ellebaek, det var nu bare et gæt, det er de eneste tidligere brugere jeg har set fable om 3d-chatte i umenskelige tider :o) - så hæng mig nu ikke op!

og blutonium - kan du ikke bare "prøve" at skrive pænt herinde, se så skal du bare se en opmuntrene dialog!
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 23:45 #10
Sorry! Det er misko der nakkede den, men heldigvis ikke min e-mail, så jeg tilbage! ;o)
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 23:46 #11
Ikke anmeld mig.. I ved hvem my-city.dk er og alle hans bruger, det er ham.. Han kendte min gl. kode som var lol1234,  for den brugte jeg så mange andre steder.!

Håber i forstår!

mvh:
jesper k madsen  - blutonium
Avatar billede krydset Nybegynder
12. juni 2004 - 23:51 #12
en coadmin herinde er der en mulighed for i kan fortælle om  blutonium & mr-super kan være samme bruger :-?

//Krydset
Avatar billede ellebaek Nybegynder
12. juni 2004 - 23:52 #13
Grunken -> Det var det samme jeg antog.. ;-)
3D chatten og så kommentaren: 12/06-2004 22:57:50
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 23:53 #14
Jeg har været Mr Super på n.dk og blev lukket i sin tid, så gav jeg misko lov til at låne min bruger fordi han skulle ha et spg, om din mus. Senere crackede han koden til Beez, som var lol1234, og det samme gjorde han ved Blutonium.. koden var også lol1234, men nu er koden ændret, så der sker ikke mere ;o)!
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 23:54 #15
I kan godt se jeg ikke skrive de "slemme" ord, tjek eventuelt mine gl. spg, der er der ikke skrevet noget slemt i. Så i kan vel godt se det ikke ligner mig.
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. juni 2004 - 23:55 #16
Hvem er misko?
Avatar billede krydset Nybegynder
12. juni 2004 - 23:56 #17
Den samme som mr-super
Avatar billede steen_hansen Forsker
12. juni 2004 - 23:57 #18
Ok, en tidligere bruger her på E, går jeg så ud fra :o)
Avatar billede ellebaek Nybegynder
12. juni 2004 - 23:58 #19
Steen -> Læs lidt om mr-super her ;-)
http://www.eksperten.dk/spm/507897
Avatar billede blutonium Nybegynder
12. juni 2004 - 23:59 #20
Læs jeg skrev.. Misko er HACKEREN.. Han crackede min kode til mine brugere som var lol1234, så i kan ikke bare lukke mig uden at bevise det er ham som er mig.
Avatar billede ellebaek Nybegynder
13. juni 2004 - 00:00 #21
blutonium -> Tror ikke det er på tale at lukke dig ? ;-)
Avatar billede blutonium Nybegynder
13. juni 2004 - 00:01 #22
I kan bare lukke mig, jeg er uskyldig..
Avatar billede blutonium Nybegynder
13. juni 2004 - 00:01 #23
m
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. juni 2004 - 00:01 #24
ellebaek, geniet har det med at samle venner, hva'?! :oD
Avatar billede grunken Nybegynder
13. juni 2004 - 00:02 #25
blutonium - fair nok, du er uskyldig :o)

men var det så ikke en idé at sørge for at mr. misko ikke fik adgang til en pc de næste 500 år ? :o)
Avatar billede blutonium Nybegynder
13. juni 2004 - 00:02 #26
Kan i coadmins ikke se hvilken ip'er der har været på min bruger? Så kan i nemlig se at der sikkert har været 2 forskellige ip'er på blutonium..
Avatar billede blutonium Nybegynder
13. juni 2004 - 00:03 #27
Han har ikke hacket mig på den måde, for han kan ikke hacke det har han selv indrømmet.. Og han ved godt mine koder plejede at være lol1234
Avatar billede dmcn Praktikant
13. juni 2004 - 01:13 #28
Jeg gider ikke spilde tid på personer, der tydeligvis ikke lærer af deres egne fejl. blutonium deaktiveres.
Avatar billede beez Nybegynder
13. juni 2004 - 01:18 #29
Så kan du lære du skal snakke pænt!

Det har jeg lært. :]
Avatar billede dmcn Praktikant
13. juni 2004 - 12:38 #30
Det skal lige nævnes, at beez blev deaktiveret i nat. Det kan godt være han har lært at tale pænt, men han kan tilsyneladende stadig ikke finde ud af at hacking er ulovligt.
Avatar billede krydset Nybegynder
13. juni 2004 - 14:18 #31
n0rmality er beez & mr-super & misko samme brugere ?
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 18:16 #32
mr-super og misko er vidst. Vi har haft vognlæs af problemer med ham / dem på Netstationen.
Avatar billede dmcn Praktikant
13. juni 2004 - 18:46 #33
pacroon, vi kan jo overveje om vi skal lave en fælles henvendelse til forældrene, så de kan få indblik i hvad deres knægt sidder og fordriver tiden med? Jeg er sikker på Jacob og IDG er villig til at dele de oplysninger vi har om personen med administratorer fra n.dk.
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. juni 2004 - 21:16 #34
Har I fundet ud af hvem han er, siden I kan rette henvendelse til hans forældre?
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. juni 2004 - 21:17 #35
Ikke forstået på den måde, at I skal lægge oplysningerne ud her :o)
Avatar billede dmcn Praktikant
13. juni 2004 - 21:34 #36
Med de informationer både eksperten.dk samt n.dk har indsamlet om personen (emailadresser, ipadresser, sov.), burde det ikke være noget problem at spore sig frem til ham. Om ikke andet burde en henvendelse til udbyderen fra IDG eller SOL være nok til at få dem til at påtale opførslen overfor indehaveren af den linie hvorfra misbruget er foregået.
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. juni 2004 - 21:38 #37
Fedest! Det ville være en synd og skam, hvis han gik fri.
Avatar billede lordhead Nybegynder
14. juni 2004 - 14:19 #38
Dette er sådan et spm som aldrig bliver lukket :-)