Avatar billede zebbe Nybegynder
12. juni 2004 - 11:16 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvordan tilslutter jeg min projektor til Tv

Hej.
Jeg vil gerne bruge en projektor til at vise fodbold fra hvilke kabler skal bruges og hvordan kører jeg det over mine højtalere.

Tak//jesper
Avatar billede norbert Nybegynder
12. juni 2004 - 11:20 #1
For at kunne se TV på projektoren skal du have en tuner. Hvis du har en video kan du bruge tuneren derfra. Du tilslutter videoen til projektoren på samme måde som du tilslutter til TV med phonostik. Lyden kan du jo så sætte over stereoanlægget via videoen. Det er ihvertfald sådan jeg gør.
Norbert :-)
Avatar billede zebbe Nybegynder
12. juni 2004 - 12:02 #2
Tak jeg er halvt på vej, men kan ikke få billede på.
Jeg har tilsluttet signelet til videoen, og har sat det hvide og røde stik fra videoen i projektoren. Den siger der ikke er signal. Er det fordi at at videpen ikke er indstillet til at modtage signalet?
Avatar billede zebbe Nybegynder
12. juni 2004 - 12:16 #3
det lykkedes tak
afsluttes
Avatar billede zebbe Nybegynder
12. juni 2004 - 12:16 #4
tak
Avatar billede zebbe Nybegynder
12. juni 2004 - 12:17 #5
undskyld norbert
Avatar billede norbert Nybegynder
12. juni 2004 - 12:24 #6
Jeg var væk et øjeblik :-)
Godt, du fandt ud af det. Skidt med pointene
Ha' en go' dag
Norbert :-)