Avatar billede h0m1 Nybegynder
12. juni 2004 - 10:29 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Fjerne "rødeøjne" på fotografier

Hvordan fjerner man lettet "rødeøjne" i Photoshop? er der en eller anden indbygget funktion? eller skal man bare igang med pencil'en? :)
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2004 - 10:54 #2
Det vel også spurgt om de første 721 gange. Så en søgning her på eksperten ville nok også havde givet svar :)
Avatar billede h0m1 Nybegynder
12. juni 2004 - 11:03 #3
Ja, jeg har også opdaget det... beklager mange mange gange... jeg fik ikke lige åbnet øjnene inden jeg begyndte at spørge.

Beklager at jeg spildte jeres tid, men tak for hjælpen.