Avatar billede (nedlagt profil) Nybegynder
11. juni 2004 - 14:26 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lyde på Samsung E700

Hej allesammen

Er der nogle som ved hvordan jeg fjerne diverse lyde på en Samsung e700, heriblandt kameralyden?

Jeg håber meget at i kan hjælpe.

Maygan
Avatar billede hubs Nybegynder
11. juni 2004 - 14:39 #1
Her kan du se fremgangsmåden, dog på Norsk c",)

http://forum.unlock.no/index.php?showtopic=2309
Avatar billede hensker Nybegynder
11. juni 2004 - 14:43 #2
Det kan være der er noget her du kan bruge.
http://www.eksperten.dk/spm/503591
Avatar billede mikstor Nybegynder
12. juni 2004 - 22:00 #3
Her er svaret:

Den foregår ved at man indtaster *#8999*8378# i det tomme display for at komme ind i en ny og ellers ikke tilgængelig menu. Herinde skal man ind i "H/W test" -> "Lydindstillinger" -> "Melodiforstærkning" og herinde er der 5 indstillinger der kommer efter hinanden og blot den FØRSTE skal ændres til 0 for at tage lyden af kameraet, når lyden på telefonen er skruet helt ned. De sidste 4 skulle FORBLIVE uændret.

Håber du kan bruge det...
Avatar billede (nedlagt profil) Nybegynder
12. juni 2004 - 23:15 #4
Er der en som har prøvet det? Jeg er nok en bangebuks, men jeg vil blive ked af hvis det ødelagde noget i telefonen.
Avatar billede hubs Nybegynder
13. juni 2004 - 19:56 #5
Nope, jeg har aldrig prøvet det. c",)
Avatar billede juventus Nybegynder
13. juni 2004 - 22:48 #6
Har lige prøvet virker fint, mikstor er der er manual over de indstillinger der ligger der inde??

Kenny
Avatar billede mikstor Nybegynder
14. juni 2004 - 20:58 #7
det tror jeg ikke, men jeg ved at det fungerer så længe du ikke ændrer ved andre end den første
Avatar billede mikstor Nybegynder
29. juni 2004 - 10:05 #8
Hvis det virker er det så ikke på tide at dele nogle point ud?
Avatar billede (nedlagt profil) Nybegynder
03. juli 2004 - 14:55 #9
hubs virker, men mangler et svar fra ham!!!!!!!!!!!!
Avatar billede hubs Nybegynder
03. juli 2004 - 17:35 #10
Det får du da bare her c",)
Avatar billede hubs Nybegynder
02. september 2004 - 11:04 #11
Husk at lukke spørgsmålet c",)