Avatar billede wacked Nybegynder
11. juni 2004 - 11:12 Der er 3 kommentarer

Er der nogen der kender http://thinstation.sourceforge.net

Vi kører et Citrix system hvor vi bruger nogle tynde klienter, der bruger Thinstation. Er der nogle der har en masse erfaringer inden for området. Har brug for lidt ekspertise på et par områder inden for emnet.

Mvh.

wacked
Avatar billede strych9 Praktikant
11. juni 2004 - 12:41 #1
hmm det her spørgsmål får en klokke til at ringe..

Hvis jeg husker ret så var din makker ligeglad med de råd han fik og valgte den der tynde citrix distro. Den anden ting jeg erindrer er at I vist nok ikke har nogen linux kompetence i huset overhovedet?

Under alle omstændigheder kender masser af folk her til Linux.. og thinstation er stadig Linux, så spørg løs....
Avatar billede wacked Nybegynder
17. juni 2004 - 08:36 #2
ehm strych9, min makker  ? har ikke skrevet noget om nogen makker og har ikke stillet spørgsmål omkring Thinstation før. og jeps Thinstation er linux. Forresten så har jeg fået løst problemet, Google var min ven ;)
Avatar billede strych9 Praktikant
17. juni 2004 - 11:16 #3
okkkk, det må du undskylde så, men blot en uge før du stillede det her spørgsmål var der en som spurgte hvad han skulle bruge af tynd distro til citrix. Jeg tænkte der var sammenhæng ;)

Hvis du har fået løst problemet, så vær venlig selv at lægge et svar og accepter det så spørgsmålet er lukket.