Avatar billede monix Nybegynder
11. juni 2004 - 07:39 Der er 1 løsning

Adgang til Exchange server via VPN

Jeg har et par brugere som ikke kan få deres mails fra vores exchange server. Fælles for de to er styresystem Win2000, Office XP og samme VPN klient.

Begge er oprettet som bruger i AD'en og kan sagtens hente deres mails på deres pc'ere i vores interne netværk. Fra deres hjemmepc'er kan jeg godt oprette forbindelse til Exchange serveren, så den finder brugeren, men når jeg fortæller mailprogrammet at den skal placere e-mails i postkassen i stedet for i private mapper får jeg følgende fejlbesked:
"Det angivne standardlager kunne ikke åbnes. Kontroller, at du har adgang til standardlageret, og prøv igen."

Er der nogle som kan afhjælpe mig med denne fejl? Evt. nogle som kender den engelske udgave af fejlmeddelelsen så jeg kan søge på den på nettet?
Avatar billede monix Nybegynder
02. juli 2004 - 08:25 #1
Jeg løste den selv ved at sætte maskinerne på vores domæne selvom de står hjemme.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester