Avatar billede west Nybegynder
10. juni 2004 - 22:38 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

totalt nulstille regnskab

hejsa
hvordan kan jeg lettest nulstille et regnskab, og starte forfra med faktura nummer, kasseklade osv. så det gamle regnskab er helt væk.
UDEN at skulle installere og opsætte det hele forfra.
(kundekartotek skal gerne blive)
Avatar billede Slettet bruger
10. juni 2004 - 23:38 #1
Hvilket program bruger du XAL,C5,C4 ?
Avatar billede west Nybegynder
10. juni 2004 - 23:47 #2
C5 light
11. juni 2004 - 06:05 #3
Gå ind i Finans/tilpasning/vedligeholdelse/nulstil alt: maker alle valg - skriv ordet slet og tryk OK -
Dette gøres for samtlige moduler altså - Finans Debitor Kreditor osv.....
Avatar billede pct Nybegynder
11. juni 2004 - 09:09 #4
Du skal ikke gøre ovenstående for DebKart, hvis du vil beholde dine kundedata.
Per :o)