Avatar billede poulh Nybegynder
18. februar 2001 - 17:16 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Temp på Athlon 1000

Hvor høj må temp blive på en athlon 1000?
Kan det passe at den må være 90 c?
Avatar billede brixz Nybegynder
18. februar 2001 - 17:25 #1
Det tror jeg du kan se i din bios
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
18. februar 2001 - 17:26 #2
nej det er vist for meget jeg mener den skal ligge om kring 40-50 når har været tændt ½ time eller sådan
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. februar 2001 - 17:30 #3
en T-bird ved jeg kan holde til de 90 grader før den bliver ustabil..ved dog ikke med din :-/ men umiddelbart ville jeg sige den er for varm!
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. februar 2001 - 17:32 #4
Ifølge de tekniske beskrivelser kan den max. klare mellem 90-95 grader. Men den holder ikke længe ved de høje temperaturer, så derfor er der køling på alle computere idag.

/per
Avatar billede luther Nybegynder
18. februar 2001 - 17:41 #5
Min 1100 ligger på omkring 55-65 c. Har du er køler på prossoren?
Avatar billede dna Nybegynder
18. februar 2001 - 18:01 #6
Min 1 Ghz T-bird er omkring 60 grader (ved 100% belastning igennem længere tid)... den er sat til alarm ved 90 grader.... (dette er standart)

dna
Avatar billede tjmo Nybegynder
18. februar 2001 - 18:45 #7
60grader er fandem møj. den skal ned på 40-50 grader før det er noget der er ordenlig køs en silverado køler eller en goldenwin.
eller en super orb kan dog være risikabelt fordi den er svær at sætte i og ofte smadre cpuerne
Avatar billede poulh Nybegynder
18. februar 2001 - 20:31 #8
Tak for svaret.
Temperaturen på min 1000 mHz TB er ved en ½ times brug ca 56 C og efter 5 til 6 times hård belastning ca. 61 C, hvilket jeg synes, der var høj, i forhold til den gl. maskine ( 450 mHz ).
De 90 C var Case temperaturen, som var omtalt i manualen
                                                                Med venlig hilsen og TAK
                                                                                        Chris
Avatar billede tjmo Nybegynder
18. februar 2001 - 20:52 #9
det er stadig væk ikke en god tempartur
Avatar billede dna Nybegynder
18. februar 2001 - 21:40 #10
øøhhh hvorfor får han egentlig de point !?

dna
Avatar billede hoejrup Nybegynder
18. februar 2001 - 22:35 #11
dna> fordi poulh ikke kender metoden til at fordele point.
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. februar 2001 - 22:37 #12
hmm..kunne måske være en ide om admin i den velkomstmail der sendes ud til nye brugere, kort beskrev funktionaliteten i pointsystemet! Det sker desværre tit og ofte at nye brugere ikke aner hvordan de skal fordele points!
Avatar billede brixz Nybegynder
18. februar 2001 - 22:56 #13
Jammen så forklar de nye hvordan de gør
og i kan jo starte med mig
:)
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. februar 2001 - 23:05 #14
okay :)
1. afvis aldrig svar før der er kommet nogen stykker. dette er med til at folk stadig gider komme med supplerende kommentarer der er med til at løse ens problem.
2. kommer der f.eks. 2 enslydende svar lige efter hinanden (tidsmæssigt) og de begge er korrekte, så overvej at dele points imellem dem! Kommer lidt an på hvor detaljerede svarene er! nøgleord: situationsfornemmelse :) Point deles ved at klikke på knappen avanceret.
3. lav aldrig et svar på dine egne indlæg med mindre du ikke får løst dit problem.

mere er der vist ikke i det :)

Avatar billede brixz Nybegynder
18. februar 2001 - 23:08 #15
okay tak for informationen :D
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
18. februar 2001 - 23:10 #16
anytime :)