Avatar billede larsbent Nybegynder
09. juni 2004 - 23:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

nyt bund kort ASROCK k7s8xe

gamelt bundkort er et ASROCK k7s6a sis745 . og skærmkort nvidia geforce4mx440 på 128mb .

nyt bundkort er et ASROCK k7s8xe sis748 . men kan skærm korte bruges til det nye eller va ? der står i brugsanvisningen man ik må monter et 3,3v . men det siger mig jo ik rigti noget.
Avatar billede halifax Nybegynder
10. juni 2004 - 01:54 #1
Mon ikke det grafikkort er beregnet til at klare AGP x8 - eller mindst x4. default volt 1.5v.

Advarslen går så på at der ikke må benyttes et MEGET gammelt AGP kort x1. De var nemlig beregnet til den højere spænding. Advarslen er for ikke at brænde AGP porten af.
Avatar billede garmien Nybegynder
10. juni 2004 - 07:25 #2
Du kan sagtens bruge dit grafikkort på det gamle bundkort! Det er rigtigt hvad halifax siger!
Avatar billede larsbent Nybegynder
10. juni 2004 - 17:02 #3
ok jeg siger mange tak .
Avatar billede halifax Nybegynder
10. juni 2004 - 20:29 #4
larsbent - Kan se du er næste ny på Eksperten. Velkommen! Kik endelig herind en anden gang. Som ny kan de med fordel læse mere om brug af Eksperten her
http://expfaq.1go.dk/

Et spørgsmål lukes ved at du ude til venstre markerer navn på den/de som du vil tildele point. Klik herefter på Akcepter.