Avatar billede ostergaard Nybegynder
09. juni 2004 - 20:03 Der er 1 løsning

print fra acrobat 6

hej

jeg skal have lavet et dokument således at når det skal printes, automatisk skalerer sig til at kunne printes ud på A4 - i dette tilfælde printes i 85%
Man kan vælge det når man printer, men jeg ønsker ikke at brugeren skal tage stilling til dette - det skal blot ske

i acrobat 6 er der en javascriptfunktion der hedder "set document actions > document will print" hvor jeg skal kode noget dims - er der nogen der kan hjælpe hvad jeg skal skrive?

Jeg er TOTALT novise på denne front!
Avatar billede ostergaard Nybegynder
09. juni 2004 - 22:22 #1
jeg bliver nød til at svare selv :) - sorry

koden er:

// get the printParams object of the default printer
var pp = this.getPrintParams();
// set some properties
pp.interactive = pp.constants.interactionLevel.automatic;
pp.colorOverride = pp.colorOverrides.mono;
// print a file silently
this.print({bUI: false, bSilent: true, bShrinkToFit: true});