Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
09. juni 2004 - 14:24 Der er 1 løsning

BT HeadSet & Skype problemer

Hej Eksperter!

Jeg har et STORT problem med mit BT Headset. Når jeg kobler den til computeren og vil bruge den i Skype, vha. en Trust BT180 BlueTooth adaptor, kan jeg sagtens få lyd ud igennem mit headset. Problemet er, at den ikke altid vil optage noget igennem mikrofonen, og hvis den endelig optager noget, er det i dobbelt hastighed, og meget hakkende, så modtageren slet ikke kan høre hvad jeg siger.  Jeg bruger Trust's implementation af WIDCOMM Stacken version 1.3.2.7, og den finder nemt både en AudioGateway og et Headset.  Jeg har sat Skype og Windows op til at benytte sig af Bluetooth Audio, men lige lidt hjælper det!

Jeg vil blive meget glad, hvis der er nogen af jer, der har en mulig løsning på problemet...

Mvh. Thomas Rosgaard
Avatar billede thomasrosgaard Nybegynder
12. juni 2004 - 15:31 #1
Nå, jeg finder nok ikke en løsning på problemet, så jeg lukker og slukker...

Det skal dog siges, at da jeg installerede det hele på samme måde på min Windows 2000 maskine, så virkede det hele perfekt!!!  Så jeg må bare bruge Windows 2000 istedet for Windows XP...  Men lad os da håbe at Microsoft laver nogle opdateringer i deres Service Pack 2, så XP også kan bruge BlueTooth...