Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:17 Der er 33 kommentarer og
2 løsninger

Stoppe en hacker

hejsa hvad skal man gøre hvis man kender en hacker, som har lagt flere forskellige websites ned for.eks mit eget og ved osse han lagde frace.dk ned efter ham der havde lavet frace.dkspurgte efter hvores meninger om hans chat. Personen der hacker er osse bruger herinde
ved han har heddet flg herinde
misko, my-city, og nu http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=mr-super

Hvordan kan man stoppe såen en person, skal man melde ham, eller hvad han praler med over msn dvs jeg har logfil over det og vil det være bevis nok til at knalde personen,  syns ikke jeg vil høre på sådan noget mere håber på lidt response fra hvad i syns man skal gøre

//Mvh krydset
Avatar billede websmith Nybegynder
09. juni 2004 - 14:19 #1
Tja, det er jo ulovligt, så du kan jo prøve at kontakte politiet, og høre om de vil tage sig af sagen.
Avatar billede bizty Nybegynder
09. juni 2004 - 14:22 #2
Ja en politianmeldelse er vist ved at være på sin plads! når du kender hans nicks på exp.dk burde det jo ikke være nogen sag hvis ellers han sidder derhjemme.
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:24 #3
Det gør han, jeg tror osse der er på tide, hvordan anmelder man det til politiet, er det it politieteller kriminal politiet ??
Avatar billede deadmez Nybegynder
09. juni 2004 - 14:27 #4
Hvis jeg kender politiet ret... så vil de ikke hjælpe...

Jeg ville kontakte ejerne af de hjemmesider som han siger han har lagt ned... og fortælle dem at du har fundet ud af at en du kender efter sigende har haft gang i noget hackning på deres sider.... og derefter give dem den information du har om personen.. så skal de nok sørge for at vedkommende bliver sat til ansvar for det han har lavet...

men du kan som websmith siger, i første omgang lige prøve at se om politiet vil hjælpe... *s*
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:27 #5
og skal jeg linke til de forsk steder jeg ved han har opholdt sig ??
Avatar billede mr-super Nybegynder
09. juni 2004 - 14:28 #6
Er på en netcafe, så det får i vidst ik meget ud af, politiet kontakter netcafeen og finder dne pc. Og er aldrig på den pc mere. SÅ JA HÅBER DU FÅR NOGET UD AF DET DIN BØSSERØV
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:28 #7
okay, men indtil videre er det mig selv, min egen server og ham på frace.dk
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:31 #8
Ja han har åbenbart osse set den her tråd.
Avatar billede deadmez Nybegynder
09. juni 2004 - 14:32 #9
krydset: ja... det ville være en god ide at linke til de forskellige steder han har været...
Avatar billede deadmez Nybegynder
09. juni 2004 - 14:32 #10
det kan jeg se... og en ordenlig tone kender han da vist ikke til... :-/
Avatar billede mr-super Nybegynder
09. juni 2004 - 14:35 #11
Her er noget:

it-kriminalitet@politi.dk.

Postkassen tømmes alle hverdage.
IT-anmeldelser af hastende karakter indgives til det lokale politi.

Bemærk, at det KUN er IT-relateret kriminalitet, der kan anmeldes via denne e-mail. Alle øvrige former for kriminalitet skal fortsat anmeldes til den lokale politikreds.

Også min IP: 80.53.242.93

Mit Navn: Misko Brankovic

Adresse: Nordre Fasanvej 212, 4. tv
2200 København N

Det var vidst alt.

Good luck i er alle en flok tabere..
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:35 #12
Nej men anyways har lige skrevet til ham på frace.dk så kan han selv være med hvis han mener han skal stoppes :-S
Avatar billede mr-super Nybegynder
09. juni 2004 - 14:37 #13
Mig og frace.dk er venner Irl han bor den anden side på gaden hvor jeg bor, spøgr ham selv har snakket med ham og han er ligeglad hahah den sad lige i face dit fucking svin..
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:38 #14
nej det gjorde den ikke, fordi du har stadig lagt min server ned husk på det
Avatar billede morten_leth Nybegynder
09. juni 2004 - 14:39 #15
hmmm... mr-super? hvad med at holde et sopert tonelege i stedet for det der tilsmudsning.. det er der ikke nogen der får noget ud af... heller ikke dig...
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:39 #16
Men gidder egentlig ikke at sidde her og diskutere med dig hovedsagen er du har gjordt noget ulovligt og det skal stoppes
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:41 #17
LIge en ting --> admin' s i må ikke lukke denne her tråd da linket til den er sendt til politiet da han jo egentlig selv giver oplysninger om ham selv, om de er korrekte skal jeg ikke kunne sige, men ikke lukke den
Avatar billede deadmez Nybegynder
09. juni 2004 - 14:54 #18
ligesom krydset har gjort har jeg også... hacking kan ikke tolereres..

når jeg søger på hans adresse så finder jeg en ved navn brankovic... så det ser ud til at stemme..
Avatar billede exp Juniormester
09. juni 2004 - 14:58 #19
Har markeret i coadminsys, at tråden ikke bør lukkes

exp/coadmin
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:58 #20
Oki doki venter på svar fra ejern af fracer.dk
Avatar billede krydset Nybegynder
09. juni 2004 - 14:59 #21
tak for det Exp
Avatar billede exp Juniormester
09. juni 2004 - 15:03 #22
np - det er jo det vi er her for :-D
Avatar billede n30thaone Nybegynder
10. juni 2004 - 13:22 #23
Trojan ham til helvede ?
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. juni 2004 - 00:10 #24
Håber I poster forløbet her. Det kunne være interessant at se, om geniet kan knaldes.
Avatar billede krydset Nybegynder
13. juni 2004 - 00:15 #25
Det bliver detsværre ikke oplyst her, ikke engan til mig, men politiet var interesseret i de oplysninger jeg indgav om personen, og gav dem hvad jeg havde de kunne bruge, incl logfiler fra min server, msn osv + link til den her side, hvad der så sker fremover ja det får vi nok ikke noget at vide om, medmindre der bliver retssag ud af det, og det tror jeg ikke der gør, men hvis der gør og bliver indkaldt til den retsag skriver jeg selvfølgelig udkastet af den, me tvivler på det.

//Krydset
Avatar billede krydset Nybegynder
13. juni 2004 - 00:15 #26
Lukker forresten tråden her så er der lidt point til de hjælpsomme takker for de gode råd :-D
Avatar billede steen_hansen Forsker
13. juni 2004 - 00:16 #27
Vi krydser alle fingre :o)
Avatar billede krydset Nybegynder
13. juni 2004 - 00:17 #28
Jeps :-D
Avatar billede krydset Nybegynder
13. juni 2004 - 00:18 #29
Det gør mit navn osse det er "Krydset" :-P
Avatar billede thedeathart Nybegynder
13. juni 2004 - 00:21 #30
et par tråde af mr-super eller hvad hans nick nu er.

http://www.eksperten.dk/spm/499832

http://www.eksperten.dk/spm/501130
Avatar billede Slettet bruger
13. juni 2004 - 18:12 #31
... også ham vi har bannet på Netstationen, som også gav masser af 'action' her på E.

*sigh*
Avatar billede drinkit Praktikant
30. maj 2005 - 21:29 #32
Jeg ejer frace.dk - og jeg kender ikke mr-super "irl" som han påstår!
Citat:
"Mig og frace.dk er venner Irl han bor den anden side på gaden hvor jeg bor, spøgr ham selv har snakket med ham og han er ligeglad hahah den sad lige i face dit fucking svin.."
-Passer ikke!
Avatar billede krydset Nybegynder
30. maj 2005 - 21:37 #33
Hvordan ved du det ikke passer ??
Avatar billede drinkit Praktikant
30. maj 2005 - 21:40 #34
?
Han siger han kender mig IRL - og bor på den anden side af min vej, og at vi har snakket om det her.. Det ved jeg da vel ikke passer - har ik snakket med ham, og kender ham ik.. jeg ejer frace.dk - det er mig han taler om.. =)
Avatar billede krydset Nybegynder
31. maj 2005 - 09:20 #35
nå sorry læste ikke liige dit indlæg helt korrekt i går :-P