Avatar billede -thomas- Nybegynder
09. juni 2004 - 14:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af Exchange-server

Jeg skal sætte en Exchange-server op til at tage imod mails fra ét domæne, som peger som det skal hen på serveren og derefter sætte klienterne op til at læse mails fra exchange-serveren.

Er der nogen der forståeligt kan forklare hvordan det gøres eller kan linke til en vejledning?

Det er en Dell server med Small Business Server 2003 installeret.
Avatar billede chrik Nybegynder
09. juni 2004 - 14:13 #1
Kig et smut forbi msexchange.org når du er lidt længere her er der et forum der er meget nyttigt + en del artikler om exchange 2000/2003

Hvilken Exchange server har du tænkt dig at sætte op?
Avatar billede -thomas- Nybegynder
09. juni 2004 - 14:34 #2
Den Microsoft Exchange Server 2003 som er med i Small Business Server 2003 - http://www.microsoft.com/danmark/servers/sb_server/overview.asp
Avatar billede bufferzone Praktikant
09. juni 2004 - 17:59 #3
På microsoft technet kan du finde alt det du behøver. Start her

http://www.microsoft.com/technet/prodtechnol/exchange/default.mspx
Avatar billede -thomas- Nybegynder
10. juni 2004 - 17:39 #4
-