Avatar billede 2my Nybegynder
09. juni 2004 - 00:09 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

fejl i explorer

Har en ven som har bøvl med sin comp..

Når vedkommende prøver at åbne en af de filer eller mapper, der ligger på skrivebordet. Så popper en fejl meddelse frem, som siger fejl i explorer..

Hvorfor det, og hvordan kureres det...?
Avatar billede thedeathart Nybegynder
09. juni 2004 - 00:36 #1
meget svært at sige.

du er nød til at uddybe det med nolge fejlmeldinger, og filnavne.
Avatar billede popsy Novice
09. juni 2004 - 02:16 #2
Hmm, umiddelbart er der mange muligheder :)

Har din ven scannet for virus? Spyware?

Alternativt kunne man i forlængelse af scanningerne forsøge en rep af styresystemet.

Men som deathart siger: Flere oplysninger please ;)
Avatar billede 2my Nybegynder
10. juni 2004 - 17:00 #3
jeg ringer lige til personen og får nærmere så... :)

Jeg tjekkede den for adware, men hvilket program mht spyware så?
Avatar billede 2my Nybegynder
10. juni 2004 - 19:45 #4
først skrev den at fejlen var kernel32.dll , men så sendte jeg den fil til hende..

Og nu skriver den fejl i kdp3858.dll , men den har jeg ikk på min comp... så den kan jeg ikk hjælpe hende med...

Ikk noget man kan gøre for at fixe alle sine .dll filer på én gang?
Avatar billede popsy Novice
11. juni 2004 - 01:30 #5
Jeg gentager lige :)

Har din ven scannet for virus? ( www.antivirus.dk ) Spyware? ( www.spywarefri.dk )

Alternativt kunne man i forlængelse af scanningerne forsøge en rep af styresystemet.
Hvilket styresystem bruger personen?
Avatar billede 2my Nybegynder
11. juni 2004 - 22:32 #6
og jeg skrev oz før, hvilket program man brugte til at tjekke spyware... :D

Hun bruger ME som mig... Men jeg ta'r linket med derud, ska' ud til hende på tirsdag og rode med den comp...
Avatar billede popsy Novice
23. juni 2004 - 02:28 #7
Har du fået rodet med hendes pc? :)
Avatar billede 2my Nybegynder
23. juni 2004 - 23:16 #8
ja.. Fik tjekket for virus og spyware, uden den fandt noget

fik smidt alle de dll filer ind, som den manglede, men den fuckede stadig..

Så måtte genstarte... :/ Fik dog stadig ikk noget svar på hvorfor de dll filer forsvandt og hvordna man fik skidtet lavet :(
Avatar billede popsy Novice
24. juni 2004 - 10:13 #9
Bare den virker, det er det vigtigste :)