Avatar billede okeedokee Nybegynder
18. februar 2001 - 11:44 Der er 25 kommentarer og
1 løsning

>>>Feedback på www.erjeghot.dk<<<

Kom med lidt kritik..... logoet bliver lavet om, så den behøver du ikke at kommentere.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
18. februar 2001 - 11:46 #1
Det er da en fin side (og en god idé). Jeg synes måske farverne er lidt for skumfidus.

Men bortset fra farverne, så er det da helt tiptop...

9@13
Avatar billede a-torsten Nybegynder
18. februar 2001 - 11:52 #2
Kanon side med massere af gode sild.

Jeg har kun en kritik. Hvis du opdatere en side efter at have stemt, så tæller den en til stemme. Og sådan kan man blive ved.......

-Anders
Avatar billede steven Nybegynder
18. februar 2001 - 11:55 #3
hej okeedokee,

man kan \"ranke\" den samme person flere gange, burde ikke være muligt. Især når den samme person kommer frem flere gange i samme sekvens.

Steven
Avatar billede Trine Nybegynder
18. februar 2001 - 12:04 #4
En efterligning af www.erjegsmuk.dk og http://www.uglypeople.com Så ideen er ikke ny.

Men bortset fra det, er siden da meget god. Farverne er bare lidt for \'Porno\'. Og ved nogle af profilerne/personerne, kommer der ikke den afstemningsmenu ude til venstre.

Jeg kan godt lide dit design (bortset fra farverne). Menuboxene er fikse med den lille knap under. Din gotoTOP-knap virker ikke.

Karakter: 8@13

Trine / Misskat

Avatar billede repsac Nybegynder
18. februar 2001 - 13:36 #5
Den er gal med følgende billede:
pic=100339

Kan det være fordi det er blevet bedømt som pornografisk or whatever?
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. februar 2001 - 13:41 #6
Menu søjlen tilvenstre kon først frem efter jeg havde \"vurderet\" første billede.

Dit design tror alle bruger samme font og fontstørrelse som du selv. Det er ikke rigtigt. se http://hjem.get2net.dk/Jakob.Aggernaes/temp/notsohot.gif

Hvad er det for en fjollet lille firkant under inputfelterne?

Med kønne nok piger kan den vel på an :-))

mvh JakobA
Avatar billede prodic Mester
18. februar 2001 - 13:45 #7
Har I fået lov til at bruge de billeder????
For der er altså nogle af de billeder, der bliver hentet nogle sjove steder fra, og her snakker vi ikke om Upload-delen. Har Jill f.eks sagt ja til at være med???

Når man vælger køn i topboksen, så skal den da hoppe videre til det køn man har valgt.

Farverne er nok de mest kiksede jeg har set længe.

Og selve ideen er jo langt fra ny!!

7@13
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. februar 2001 - 13:53 #8
med ASP burde du være istand til at \"tvinge\" billederne til at have rimelig størrelse uden at ødelægge proportionerne ?pic=100225

Det ser ud til det er hvergang man indtaster noget i adresselinien at menuen forsvinder.

de der farver appelerer vist kun til 11-15 årige piger og pornomodeller
Avatar billede jakoba Nybegynder
18. februar 2001 - 14:40 #9
Ved første ojekast lyder det som en god ide. Så kikkede jeg på \"top 5\" listerne på www.erjegsmuk.dk

Og på kommentarerne ved top5-listerne. Bvadr.

Ikke en god ide.
Avatar billede janus007 Nybegynder
20. februar 2001 - 16:16 #10
Hej!
Jeg kan jo lige komme med lidt supporterende kommentarer, iogmed det er mig der har kodet sitet :O)

a-torsten: Korrekt, det bliver implementeret i næste version. Og det vil foregå som cookies der holder evt. de sidste 10 billeder!

steven:  læs do. og nej personen kan ikke komme igen i samme sekvens og kan derfor ikke stemmes på dobbelt!!  Altså når alle billederne har været igennem!!

misskat:  hehe  godt set, troede jeg kunne snyde *LOL*

repsac:  der er ikke validering af hvorvidt det er en gyldig billedeurl eller ej - implementeres senere! Man kan bare give den 3 banditter, så vil webmaster fjerne den.

jakoba:  tablewidth kan som bekendt ikke stå fast på max, har igen noget at gøre med resten af indholdet i søjlen, der rettes op på det på et senere tidspunkt! Den firkant, hmmmmm
Prøv lige at opgradere din IE til en lidt nyere en :O), du misser jo totalt CSS\'en

Prodic: skal den hoppe videre uden at man har stemt, hmmmm det syntes jeg da ikke!!

jakoba: ja det er klart, og det sker sikkert også på et senere tidspunkt! og hvem taler TOP 5, med kommentarer!!

Jeg har undladt at kommenterer designet, da det ikke var min geschæft :O)

Regardz
Janus

Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 09:48 #11
ideen er jo som rippet fra www.picture4all.com. det hele er næsten tyvstjålet. også måden man bedømmer personens udseende på. der skal tages nogle drastiske ændringer, før jeg ville vælge at gå ind på din side i stedet for picture4all!
Avatar billede Trine Nybegynder
23. februar 2001 - 10:05 #12
ezzuk: picture4all, er da dødens pølse i forhold til. Man kan jo slet ikke alt det smarte, som på erjeghot.dk...Man kan ikke se rating osv. Så kan jeg sgu ikke se det gode i picture4all. Den minder derimod mere om www.uglypeople.com
Avatar billede ezzuk Nybegynder
23. februar 2001 - 12:00 #13
detved jeg nu ikke....måden at bedømme om man er hot er tydeligvis fra p4a.com...... uglypeople er et helt andet slags dømmesystem
Avatar billede jakoba Nybegynder
23. februar 2001 - 16:15 #14
janus007 >> du har ret. efter målgruppen kan man forvente de har seneste nye IE. men de kan nu også have NS6 (som jeg)
Avatar billede okeedokee Nybegynder
27. februar 2001 - 21:52 #15
=>ezzuk, du skulle vel ikke have nogle stærke relationer til p4all!!! Det lugter.

www.erjeghot.dk adskiller sig markant fra p4all. Det er som om de overhovedet ikke har fattet noget omkring kommunikationen på siden. Det ses også tydeligt af det intetsigende navn - ligesom det er utroligt i ikke har mere trafik, når man tænker på hvor mange lande sitet kører i!!

Over and out fra Okeedokee.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
27. februar 2001 - 23:16 #16
okeedokee> jeg vil ikke vove at påstå at jeg har stærke relationer til p4a. mne jeg har da uploadet et billede af mig, for at få bedømt hvor vammel jeg i grunden er!

desuden er jeg godt klar over at p4a er dårligt. men \"erjeghot\" er jo som stjålet fra p4a. kun en idiot kan ikke se det....ellers ved jeg ikke hvordan fanden de to sider kan ligne hinanden så meget.
Avatar billede tjaz Nybegynder
05. marts 2001 - 13:12 #17
Efterligning af www.erjegsmuk.dk, www.rankpeople.com og www.uglypeople.com.

Men bortset fra det så synes jeg farverne er lidt for \"tøsede\" prøv nogle andre farver, og så tilpas den lige til 800*600 det er den ikke helt. Det er stadig hovedparten af den som bruger internettet som har en opløsning på 800*600 (trist men sandt)

mvh

TjaZ
Avatar billede bacha Nybegynder
05. marts 2001 - 14:22 #18
Grimme farver, su skal også ændre meget af designet så den kun ligner erjegsmuk.dk lidt meget! Ellers en fed side!

mvh Bacha
Avatar billede bacha Nybegynder
05. marts 2001 - 14:23 #19
su = du
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. marts 2001 - 22:35 #20
Siden sitet er lavet til at gennemgå billed databasen sekventielt var det måske en ide at preloade billedet til næste side på onload så det er klart når brugeren kar kikket og klikker sin stemme ind.
Avatar billede jakoba Nybegynder
24. marts 2001 - 16:33 #21
Godt nok er jeg glad for points, men det her er skuda latterligt.
okeedokee >> Der skal klart useriøst før du totalt afviser svar i denne kategori. Det var der ingen af svarene der var.
Andre >> Skal vi lave en omfordeler?
Avatar billede ezzuk Nybegynder
24. marts 2001 - 18:08 #22
ja, fuck dig bøsserøv! bare fordi din hjemmeside ikke er ret speciel og uriginal, så behøver du ikke at afvise vores svar, vel.
Avatar billede okeedokee Nybegynder
26. marts 2001 - 14:13 #23
=> ezzuk - du kan da ikke være ret gammel...du kan jo hverken stave eller formulere dig.

=> jakoba - forstår ikke helt din mail. Men du brokker dig nok over ikke at have fået nogle point. Okay - dem der ikke har fået de poing som de mener de er berettiget til, kan jo skrive igen....kan man det? Eller hvordan gøres det? Jeg har et andet spørgsmål her: http://www.eksperten.dk/spm/58986 hvorfra der vil kunne tildeles point.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
26. marts 2001 - 18:05 #24
okeedokee> Der er absolut intet i vejen med min evne til at formulere mig, selvom jeg \"kun\" er 16 år gammel. Og jeg kan sagtens stave. Jeg fik 11 til retsstavningsprøven i sommers, så jeg er næsten sikker på at jeg staver bedre end dig.

hvis du taler om den lille fejl; \"uriginal\", var ikke andet end en en tastefejl. Det beviser kun, hvor smålig du i virkeligheden er!

Avatar billede ezzuk Nybegynder
26. marts 2001 - 18:14 #25
og mit lille raseri udbrud måtte du høre for, da jeg mener det ikke var berettiget, at du afviste alles svar uden videre.
Avatar billede jakoba Nybegynder
27. marts 2001 - 01:11 #26
okeedokee >> jeg mindes ikke at have skrevet nogen mail? kun her.

Det det handler om er at i en kategori som denne hvor svarene i meget høj grad er udtryk for personlig smag er der ikke rigtig nogen retfærdig måde at vurdere om eet svar er bedre end et andet. Det er mere i retning af en meningsmåling. Jo flere mennesker der siger \"sikke nogen fesede farver\" jo mere alvorligt skal det kritikpunkt tages. Og dermed har ALLE svar værdi (medmindre de er helt useriøse) og bør honoreres.

mvh JakobA