Avatar billede zybe Nybegynder
08. juni 2004 - 21:46 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Min brænder i min asus bærbare vil ikke virke

Har en Asus L4500 bærbar med en toshiba sd-r2312 brænder.
Kan simpelthen ikke få "lortet" til at virke. Har installeret nero som fulgte med computeren, men så snart jeg starter nero op, vil den kun lave et image..?! Har prøvet at lede på nettet efter en driver, men alle steder står der bare at brænderen skulle virke under xp. Hvad kan jeg så gøre..? Findes der er en standart driver man kan installere eller hvad kan jeg gøre..?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juni 2004 - 21:50 #1
Kan du se drevet i XP ?
Hvis du kan det, skal du opdatere Nero. Den kender simpelthen ikke din brænder.
Avatar billede Dribble Nybegynder
08. juni 2004 - 22:50 #2
zybe det er højst sandsynligt fordi du ikke har slået DMA til på din brænder.

dit windows kan sikkert se din brænder, men du får ikke lov til at vælge den i Nero ???
Avatar billede Dribble Nybegynder
08. juni 2004 - 22:58 #3
du kan aktivere DMA i device manager......af en eller anden årsag er DMA altid disable i windows.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juni 2004 - 23:33 #4
psykerz >> Hvor slår man DMA til på en brænder i enhedshåndteringen på en XP ?
Avatar billede zybe Nybegynder
09. juni 2004 - 07:00 #5
Installerede den nyeste demo af nero og så virkede lortet sgu... Og her har jeg nu siddet hele aftenen og ledt efter en driver til ingen verdens nytte.
Hvis du laver et svar tonny så skal jeg nok lige give dig point.
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. juni 2004 - 07:35 #6
Her kommer et svar *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 13:31 #7
Glwmtw du at lukke spørgsmålet ?
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
29. juni 2004 - 13:32 #8
Hmm.. der må være en der har rykket på mit tastatur *s*
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
30. juni 2004 - 18:03 #9
Takker for point :-)
Avatar billede zybe Nybegynder
30. juni 2004 - 18:04 #10
Beklager den sine lukning :)