Avatar billede larz Nybegynder
08. juni 2004 - 16:44 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

IT-case: Opdatering af windows ?

ja, det er jo ikke der første spørgsmål jeg spørg om angående casen

Men er det muligt at windows automatisk opdatere sig selv (altså ikke via windows update), men ved at når man logger sig på virksomhedens server at den så automatisk opdatere sig over netværket ?

håber iforstår spørgsmålet ellers så skriv :)
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2004 - 17:22 #1
ja det kan man jeg mener at det er en SUS server i skal have på firmaets netværk! den ville kunne opdater firmaets computere når det loggede på  (hvsi det er langt idn i et logon script)
Avatar billede larz Nybegynder
08. juni 2004 - 17:29 #2
okay, nu er det kun i teori vi snakker, nogen der kan uddybe det lidt? helt konkret hvilke server software man kan bruge?
Avatar billede larz Nybegynder
08. juni 2004 - 18:04 #3
kenp>> forresten hvor henne køber man SUS server software?
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2004 - 18:07 #4
Det er noget microsoft snask.
Avatar billede larz Nybegynder
08. juni 2004 - 18:14 #5
Kenp>> har været inde og kigge på microsoft men synes ikke lige jeg kan finde hvor man køber det eller hvad det koster, hvis du kan finde et sted hvor man kan købe det, så får du de 60 point.....
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2004 - 18:17 #6
Avatar billede larz Nybegynder
08. juni 2004 - 18:28 #7
okay det ligner noget det kan bruges du har fortjent dine 60point.... men lader lige spørgsmålet stå åbent og sætter point op til 120
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2004 - 18:34 #8
så vil ejg da ligge et svar midlertidigt ;)
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
08. juni 2004 - 23:42 #9
Her en udførlig artikel ang. SUS som kenp nævner:
http://www.serverguider.dk/VisArtikel.aspx?id=47

Det er præcis det software som du søger info om i dit spørgsmål.
Avatar billede themyggekiller Nybegynder
09. juni 2004 - 02:39 #10
Så vil jeg da osse lige smide et link:
http://www.susserver.com/
Efter min ydmyge mening bedre end MS's guides. Vi brugte ihvertfald ikke lang tid på at få vores SUS-server op at køre.
Avatar billede larz Nybegynder
11. juni 2004 - 12:00 #11
lukker