Avatar billede zimes Nybegynder
08. juni 2004 - 15:57 Der er 4 kommentarer

Grafikkort slår fra

Jeg har oplevet et par problemer med mit grafikkort på det sidste. Det slår simpelthen bare fra lige pludselig. Så der ikke er noget billede på skærmen. Det er et Sapphire Radeon 9700 (nonpro). Jeg har prøvet at skifte drivere (4.4 og 4.5) og geninstallere DirectX 9b. Har også prøvet at slå fast skriv fra, men det hjalp ikke rigtigt. Det er bare blevet slået til igen automatisk. Kan det være muligt at det skal byttes og vil forhandleren evt. acceptere et bytte?
Avatar billede frozensuperfly Nybegynder
08. juni 2004 - 16:00 #1
ja det er muligt at bytte og han skal tage imod dit grafik kort, for hvis der er den mindste smule, i vejn med det har han ikke noget valg, det stor i købeloven :)
Avatar billede zimes Nybegynder
08. juni 2004 - 16:13 #2
Åh, fik ikke nævnt at det er fra marts 2003. Et 9700 er jo ikke helt ungt endnu. Jeg købte det hos B.J. Trading og dem har jeg gode erfaringer med mht. byttesager.
Men er der nogen der har prøvet noget lignende og ved hvad det skyldes?
Avatar billede frozensuperfly Nybegynder
08. juni 2004 - 16:20 #3
Nej egentlig ikke, muligvis fejl fra prodosenten, men der har altid været en del fejl ved 9700 udgaven.. desværre
Avatar billede zimes Nybegynder
08. juni 2004 - 16:27 #4
Altid fejl? Har sgu aldrig hørt noget om nogen fejl. Men hvis der altid har været et grundlag for en mulig fejl kan det vel også byttes?